volgens mij ben jij te laat moddereter geworden. ben het volkomen met je eens en dat komt niet vaak voor.:hitit: laat een ander in z,n waarde, verbeter de wereld begin bij jezelf..
mvg richard |
Quote:
Izzz cool :) |
mag hier een slotje op??
vraag van de topicstarter is meer dan beantwoord, en vind deze post nu niet echt sfeerverbeterend. beetje zelfde verhaal als de post van het treffen van afgelopen zondag..begin is leuk... :redface: |
Quote:
:iamwithst ook niet sfeerbedervend. :) |
iemand een toffee?
|
Ongezien ruilen tegen de veren Want ik vergeet ze toch op te meten ... |
Quote:
da's jouw mening, en die deel ik niet in dit geval. |
Quote:
moet ik wel ff nieuwe halen..... :tongue: |
Hahahhah :iamwithst
:goodpost: berendd Btje jammer allemaal zo, tis gewoon n kwestie van goede middenweg vinden, an de ene kant moet je hier op zown forum niet allse te letterlijk nemen want dan kan het wel eens verkeerd uitgelegd worden, aan de andere kant moet je dus ook uitkijken wat je hier allemaal neerpoot. We hoeven het gelukkig niet met iedereen eens zijn, maar het zou toch iig leuk zijn als we met z'n allen door 1 deur kunnen. |
Quote:
Ik denk dat ik maar even met je meeloop dan.... Verder ben ik blij dat het VF forum meeting topic weer open is en gegumd, kan iedereen gewoon weer zn fotos en verhalen delen! Ik ga mezelf ook maar eens aanleren om alleen maar de topics te bekijken en te replieen als het me echt interesseert of leuk vind...krijg je ook geen loos gelul door...maar gemeende en serieuze reacties. |
Denk gewoon dat het tijd wordt voor beter weer buiten.
Dat iedereen terug opgewekt wordt door het mooie zonnetje en de blinkende volkswagentjes. |
Quote:
|
Quote:
Ik reageer alleen op topics die ik interessant vind of waar ik iets aan toe te voegen heb, of alsk iets mooi vindd, alleen maar positief commentaar, als je iets ziet wat je niet mooi vind ofzo dan post gewoon niet (behalve als ze er om vragen), en wat betreft het woordgebruik, houdt het gewoon netjes, ik zeg niet dat ik nooit vieze woorden gebruik maar ik ben hier toch tussen mensen die ik niet persoonlijk ken en da houdt ik graag de schijn hoog dat ik een nette jongen ben :redface: .. Julllie moeten een forum niet zo serieus nemen, maar meer als een leuke bijkomstigheid van de hobby en het niet de hobby zelf laten zijn... |
Quote:
:iamwithst |
Quote:
:goodpost: |
Quote:
ja ok je hebt daar gelijk in. maar we zijn nog altijd in nederland dus zo erg is het nu ook weer niet.. naja in mijn ogen.. maar ik vloek ook teveel das waar. |
het nadeel van een forum en dat is eigenlijk met alles waarbij je iemand spreekt die je niet kan zien of horen is dat je niet de emotie kan zien van diegene maw je kan niet aan alle woorden zijn of iemand een geintje maakt of niet ondanks die emoticons. ikzelf post eigenlijk alleen als ik iets leuks neer kan zetten of als ik iets niet kan vinden met de zoekfunctie. verder lees ik veel maar ook niet alles, er zitten gewoon topics tussen waarvan de titel me al niet aanspreekt en die lees ik dus gewoon niet, scheelt denk ik ook wel een hoop onzin berichten.
verder heb ik tot nu toe veel gehad aan dit forum en ben ik ook wel eens op m'n vingers gewezen door een mod en ik heb daar gewoon met hem over gepmt en was het mij duidelijk. dus wat mij betreft keep up the good work en ik kan niet wachten tot de volgende vf meeting. mzzl sander |
ja de nieuwe vf meeting kom ik ook wel weer ff naartoe. t was gezellig druk.
|
All times are GMT +1. The time now is 20:13. |