laatste aanpassingen van de laatste tijd
olie lekende ontsteking vervangen voor en goeie 2de handse stk van een opel vervangen voor eentje wie erop hoord en verder is hij vrouw loos wat er de laatste tijd nog meer aan veranderd is post ik een deze dagen wel even |
hier nog een paar fotos van hou hij er nu bij staat
alleen de wielen zijn geshopt is wel de bedoeling dat die er onder komen met verbeed staal ben ik al bezig |
Goed bezig kerel :thumbup:
Verbreed staal ziet er goed uit zo @ je shop..:eek: BTW de bbs ook wel;) Suc6 er verder nog mee..Gr. |
nou na lang afwezig te zijn geweest behoorlijk veel aanpassingen gedaan
hier wat fotos die zeggen meer dan woorden |
Welke maten heb je ze laten verbreden ?? neem aan dat die 15" is
Vind het persoonlijk 'iets' te breed rondom, half inchje minder was iets netter geweest. Maar toch een hele verbetering aan de auto. |
ze zijn 8 en 9 j
kwa breedte vind ik ze perfect had ze eigenlijk liever nog een halve inch breder maar dat kan niet er komen nog g60 spatbord verbreders op dan worden de spatborden max bewerkt en wordt hij met een schroefset nog 3cm naar de aardbodem gewerkt :D dan komen de wielen voor in de wielkasten te staan en achter komen ze eruit te staan |
Hij staat er mooi bij zo! Kan ik anders eens langskomen als mijn auto weer de weg op gaat, die wielen passen. Dan weet ik wat voor verbreding ik zelf eronder kan hebben!
|
Quote:
dat zal idd beter uit gaan zien als die smalle gti-lijstjes want dit is veels te smal voor die maten :D |
gister meeting in assen geweest en vond deze foto terug
|
Dikke MKII, wielen vallen echt super mooi:D.
|
Heb hem wel zien staan @ Assen...zag er goed uit !
|
jah van een afstandje ziet hij er wel goed uit
maar hij heeft zo zen plekjes moet eigenlijk over gespoten worden wat ook nog gaat gebeuren achterkant wordt gecleant en bijrijders kant moet worden uitgedeukt door de lepelaar verder heeft hij nog paat krasjes enzo maar jah wat wil je met een auto van 1991 :thumbup: heb die van jou ook nog zien staan zag er ook erg goed uit |
Ziet er goed uit! en dat verbreed staal staat hem er dik:D
|
aangezien ik verder naar de aardbodem toe wil
moeten er dingen aangepast worden heb vandaag g60 verbreding besteld en dat zal er morgen op komen dan gaan de wielkasten er max uit en kan ik nog zon 3cm zakken :screwy: |
Quote:
Umm...met deze wielen ga jij niet nog 3cm kunnen zakken :rolleyes: |
Quote:
zoals ik het nu heb uitgerekend moet het kunnen en kan het niet dan [pas ik het zo aan dat het kan hij moet gewoon naar beneden ik kan nu nog ongeveer 1cm zakken tot ik met mijn band tegen de wielkast kom als ik dadelijk g60 schermen heb staat hij ongeveer 1,6cm verder naar buiten ga ik dan naar beneden zoals hij nu staat dan heb ik 3,5 cm over voor ik op mijn band kom dus moet ik ongeveer 3cm kunnen zakken |
vette velgen! Is dat verbreed staal of zie ik het verkeerd? De achterlichten vind ik persoonlijk iets minder.
EDIT: heb juist gezien dat het hier al staat! :redface: |
om verder naar beneden te kunnen
moest de boel bewerkt worden en niet zo klein beetje ook en dat is dus ook gebeurt hier een paar fotos nou nog een schroefset halen als ik een keer tijd heb en dan knal ik hem plat op zen bek :D |
Booskijkert er ook nog even af misschien?
|
Quote:
ik heb hem er toen een keertje afgehad ant zag op meeting eentje staan zonder booskijker leek erg veel op die van mij vond toen erg dik maar haal ik hem van die van mij af dan mis ik gewoon iets vind hem minder mooi dus laat hem er mooi op zitten wou altijd nog een rallye front maar aangezien je nu exclusiver bent met ronde koplampen :D laat ik deze er mooi inzitten |
All times are GMT +1. The time now is 09:59. |