er zit nog wat kleurverschil in maar dat kan er wellicht uitgepoetst worden. Ik zit er over te denken de hele voorkant nog even opnieuw te doen, dan zijn we er zeker van dat het kleurverschil weg is, zeker met wat uitnevelen. Ach het is al niet zijn eerste kleur geel dus niet te moeilijk doen! Het hoekje zit er in elk geval super in en het geheel is weer waterdicht! Zaterdag eerst maar ff uitlijnen!
|
dankzij Lammert vd Meulen (uitlijnen) en Alberto (voor de organisatie) rijdt de bus weer super strak! Al hoekend terug gereden naar huis! Binnenkort de 1000km beurt voor de motor...
|
beide broeders nog zonder voorruit, zoals het nu lijkt woensdagavond beide weer met voorruit!
|
leuke pick-ups !
en je inbox is vol ;) |
thanks, zal binnenkort weer ff wat foto's posten van updates.
Inbox geleegd, dus PM maar weer raak! |
Gister m'n nieuwe naafkapjes binnen gekregen, slechts 100 euro voor 4 nieuwe orginele porsche naafkapjes, emaille / alumium
O ja m'n voorremmen (boxter klauwen/schijven) die er opzitten, tezamen met de goodridge slangetjes en de H&R met koni's |
Dude... motor al wat meer in beeld voor de grote reis? Hoop dat je em klaar krijgt!
|
Vet! Zulke kapjes wil ik ook :D
|
Top ! :cool:
|
Lol :redface: Op het doosje staat made in Italy en op het zakje waar het naafkapje in zit staat made in Germany :tongue: |
|
Meetinkje in hallum mee gepakt...
|
ey JeeWee
Tof busje Goed werk :) |
thanks, toch nog even een fototje van afgelopen zomer, paar duizend km gereden waar zo'n ding voor gemaakt is dus, hier bij het meer van geneve:
|
Geweldig man je er echt wel een end mee heerlijk om te zien :)
|
zo, het was hoog tijd voor een setje nieuwe wielen, na jaren op deze C2's rondgereden te hebben.
Dus zoals u ziet, mijn nieuwe velgen voor de komende tijd! Een setje 7 en 8 J C2's van een 944 ipv de 6 en 8J's van een 964. De 205/55R16 stond mij altijd al te bol voorop, dus nu met een 7J staat de band behoorlijk gelijk aan de achterste 8J met een 225/50R16 De set is vers gepoedercoat, gister gehaald, en direct de bandjes erom! Thanks broeder! |
Die zitten er nu mooi op zo, op naar het mooie weer :thumbup:
|
met dank aan volksweazel (Marcel) voor deze rolling shot op de terug weg van Hannover!
|
:thumbup:
|
leuke auto hoor, zelf ooit begonnen met een T3, blijf het stoere dingen vinden!
cheers Renka |
All times are GMT +1. The time now is 09:34. |