Quote:
Stoere wielen, welk merk en type zijn dat??? |
Ik heb een vraagje. Hoe kan je er achter komen of je een echte edition blue hebt?
En wat is er zo anders? Ik heb namelijk een wolfburgs edition 1.8 16v waar op de papieren ook echt wolfburgs op staat. Niet dat ik anders zie dan paar plekjes waar wolfsburg op staat. Maar zag vandaag ook een edition blue embleem. Maar is dit echt of opgeplakt Wat zijn nou eigenlijk de grote verschillen tussen de gewone golf gti en de wolfsburg en de gti en de edition blue.??? |
Weet niemand het verschil???
|
Dit is mijn oude edition bleu :thumbup:
En is nu helaas verkracht :mad: (zilver gespoten ,en 20vt ingebouwd) had ik hem maar nooit verkocht was die nu nog orgineel geweest! Hier wat foto,s van hoe die bij mij was meer foto,s heb ik niet gr siep |
Super mooie edition blue was dit siep !!
|
dankje !
heb achter af wel spijt gehad dat ik hem aan die gast heb verkocht! die heeft nu de hele auto verstierd ! :screwy: maar goed kan der niks aan veranderen ! hij zei tegen mij dat die altijd een edition bleu wou hebben, was helemaal gek van dat ding :mad: en dan bouw je er een 20vt in en spuit je hem zilver.had hem nog geen half jaar . dat vind ik jammer! maar goed ben nu blij met mijn type 1 :D gr mac jappie |
up, en effe een nieuwe pic.
|
hoi ik heb ook edition blue maak van de week een paar fotos
gt bert |
Quote:
En al wat fotos gemaakt ;) |
All times are GMT +1. The time now is 01:18. |