Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Audi (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=212)
-   -   Ik heb een nieuwe daily :) :) :) (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=18791)

Stijn 08-03-2006 13:57

Het is wel een andere auto dan jij laat zien, Berserker. Dit is een V8, dat is een model op zich, en hoewel hij er op lijkt is het zeker geen Audi 200. De Audi V8 is, niet echt verrassend, dus ook nooit met minder dan 32 kleppen de fabriek uitgerold. Dashboard is trouwens ook totaal anders dan de 200. Nieuwprijs lag destijds over de 90.000 euro, nog zo'n 30.000 boven de duurste 200. :eek:.

Het is inderdaad een Quattro, dat zijn alle V8's bij mijn weten (weer een verschil met de 200 dus).

@ Ernst: graag, info welkom

Berserker 08-03-2006 15:51

jaja dat wist ik Stijn, maar bij aankomst dacht ik dat het een audi v8 was, vandaar dat jouw topic me hieraan liet denken dat ik deze geweldige info met jullie wilden delen....

maar Stijn echt superbak hoor...

Maar denk toch dat de treser versie van de 200 duurder was, niet dat het wat uitmaakt....

:rolleyes:

Stijn 08-03-2006 16:19

Ah ok. Zit net de pagina te lezen van die Treser 200, staat ontzettend veel interessant spul op. Maar die Treser zelf...brrr. Was ooit vast een superauto maar dat een 'liefhebber' zo'n ding zo kan verkrachten zeg!

Check die bumper, stomstom navigatie, basbuisbangbang rommel, angel eyes, naverbrander.......zucht

hajee 08-03-2006 16:43

coole car Stijn!
en nu maar handdoeken verzamelen bij de pomp! ;)

Bruders 08-03-2006 16:46

Damn Stijn!!!
Ubervette bak!!!!!
zekers klasse!!!!

grtz...Vic..

Stijn 08-03-2006 16:59

Quote:
Originally Posted by hajee
coole car Stijn!
en nu maar handdoeken verzamelen bij de pomp! ;)

Ach, met 15km woon-werk is het te doen :) En de TD blijft, die is toch bijna gratis!

Tommy 08-03-2006 18:04

Quote:
Originally Posted by Richard
bordeau rode 750 il?

Wel 750, geen rode

Arnaud 08-03-2006 18:33

Woon je ook op een woonwagenkamp? :D (Grapje.)

Ff serieus: mooie exclusieve auto, en ook mooi dat het een originele Hollander is! Heb je er ook iets van een historie bij?

En idd waar: automaat is gewoon een must in zo'n bak!
Veel plezier ervan!

cabrio16v 08-03-2006 18:50

wat een allemachtige vette wagen .... :D:D...

hou em netjes... want dit is heerlijk exclusief !! ..

succes

stijnex16v 08-03-2006 19:05

jow stijn hier stijn hihi
je hebt wederom een dikke vette bak weten te scoren
Het zal wel een beetje aan de persoon liggen maar je doet het altijd super hoor

Ga gewoon door enne ff je site beetje updaten en zo hihih

GREETZ
Stijn

Erwin G60 08-03-2006 19:10

Wederom goed bezig stijn zit vast een super vet geluid in:D!
Zon Audi moet je niet te lang bij staan dan begin je te kwijlen denk ik;).

robertjan007 08-03-2006 19:21

Super stijn!! Echt een sjieke auto! Gewoon iets verlagen en een paar hele dikke wielen!
Dan is hij echt af!! Succes ermee

Richard 08-03-2006 20:02

Quote:
Originally Posted by Stijn
Ah ok. Zit net de pagina te lezen van die Treser 200, staat ontzettend veel interessant spul op. Maar die Treser zelf...brrr. Was ooit vast een superauto maar dat een 'liefhebber' zo'n ding zo kan verkrachten zeg!

Check die bumper, stomstom navigatie, basbuisbangbang rommel, angel eyes, naverbrander.......zucht

iid zonde..kippengaas..brrr

Richard 08-03-2006 20:04

http://www.audiklub.hu/film/05.05/TTS-Viper_dsl.mpeg

Stijn 08-03-2006 21:14

Quote:
Originally Posted by Arnaud
Woon je ook op een woonwagenkamp? :D (Grapje.)

Ff serieus: mooie exclusieve auto, en ook mooi dat het een originele Hollander is! Heb je er ook iets van een historie bij?

En idd waar: automaat is gewoon een must in zo'n bak!
Veel plezier ervan!

Dat is juist het mooie, er is een volledige historie bij, iedere beurt van 0 tot nu is gedaan en afgestempeld door een en dezelfde VAG dealer (dat heeft geld gekost!). Hij heeft een behoorlijk aantal kilomters erop zitten maar de vlekkeloze historie en de liefde waarmee het onderhoud is bijgehouden maken veel goed (en de prijs ook :)). Loopt dan ook nog altijd als 'klokwerk' en alle maar dan ook alle electronica werkt.

Wederom mijn dank voor alle lofbetuiging :) En die dikke wielen die komen hoor. Wat denken jullie voor bandenmaat bij 8Jx17"?

@Stijn: zal zsm een keer mijn site updaten, die loopt wel erg achter ja.

Arnaud 08-03-2006 21:56

Quote:
Originally Posted by Stijn
Dat is juist het mooie, er is een volledige historie bij, iedere beurt van 0 tot nu is gedaan en afgestempeld door een en dezelfde VAG dealer (dat heeft geld gekost!). Hij heeft een behoorlijk aantal kilomters erop zitten maar de vlekkeloze historie en de liefde waarmee het onderhoud is bijgehouden maken veel goed (en de prijs ook :)). Loopt dan ook nog altijd als 'klokwerk' en alle maar dan ook alle electronica werkt.

Wederom mijn dank voor alle lofbetuiging :) En die dikke wielen die komen hoor. Wat denken jullie voor bandenmaat bij 8Jx17"?

Kijk dat is mooi! Dat is ook juist wat zo'n auto weer nét dat beetje extra meegeeft. Genoeg van dit soort auto's die jaren terug al in foute handen zijn gevallen (historie weg, uitgewoond, enz.) Wederom een mooie om te bewaren! :D De hoeveelste eigenaar ben je trouwens?

Nog even over die velgen: volgens mij valt 17 inch aardig in het niet onder deze auto. Persoonlijk zou ik voor de A8-putdeksels gaan.

Der Typ Siebzehn 08-03-2006 21:59

Klasse wagen! :thumbup:

Marco 08-03-2006 22:11

Wist t wel...... :) ;)

Stijn 08-03-2006 22:24

Ik heb een V8 met 18" gezien, dat vind ik persoonlijk dus geen pan...dat is net een terreinwagen.
Gek genoeg is het originele wat eronder zit op de foto (pagina 1) maar 15"! Denk dan dus 2 maten groter en je komt denk ik netjes uit.

Ik moet het in de boekjes nog uitzoeken, maar het schijnt dat als je de garage waar ik 'm nu van heb gekocht niet meetelt ik de 3e eigenaar ben. Eerst een jaartje bij de dealer op kenteken gestaan (demo?) daarna tot en met dit jaar van een en dezelfde eigenaar geweest.

Bruders 08-03-2006 22:30

Echt geen 18" nee...de oude 18" winterwielen die er bij mn broertje onder zaten zouden hem niet misstaan denk ik!!!

Zou zeggen ...open ff fotoshoptopicje!!

grtz...Vic..

All times are GMT +1. The time now is 02:00.