goeeeed dan kan ik niet achter blijven...............
de '68 bug de '68 campert |
mijne jetta
nou duz dit is mijn jetta het is mijn daily en projekt.
dit was mijn eerste projekt deze jetta is al tijdje overleden http://www.mijnalbum.nl/Foto=I47EDAQ8 |
82er ex 1200 silverbug
[/IMG] Dit is mijn trots,hij staat hier nog niet zo lang bij maar toch ;) |
Mijn daily ( golf 2 G60 ) (inmddels ex daily)
Mijn meeting auto. Golf 1 GTI Pirelli. |
Graag of foto's uit het foto album hier posten, of in een fatsoenlijk formaat. de foto's die de layout om zeep helpen, ga ik verwijderen.
Hou het een beetje leesbaar voor iedereen.... |
Quote:
Vind het ook cristiaan |
|
Kom op posten die hap
|
Ok dan ik ook maar even :
Mijn daily polo sdi Mijn Hobby Jetta in de nieuwe (2006 look)Andere wielen,ander dash en ander interieur. |
Zo stonden mijn Polo's er vanochtend bij (toen wist ik nog niet wat voor elende het op de weg zou zijn);
|
Mijn corrado g60
In de zomer In de winter |
|
dit is mijn golf mkII Edition One
vanaf aangeschafte staat tot nu... na wat aanpassingen; oranje zijknipper vervangen door smokey knippers embleemloze gril, kruiskoplampen, origineel stuur vervangen door een momo team 280cm stuur, verlaaaaaaaagd en de BBS RS 7x15 eronder nog wat aangepast; i.p.v. de BBS de Schmidt Modern Line`s eronder, zijknippers vervangen door Wolfsburg emblemen, in de voorknippers de oranje plaatjes verwijdersd en de deurgreep plaatjes gepolijst dat was `t zo`n beetje :D binnenkort nog even wat rolling schots maken, denk dit weekend even... als ik ze heb voeg ik ze erbij |
vroeger:
nu midden in de ombouw en herstelling |
nou ik ook even dan....
dit is mn dagelijkse auto A6 2.8 30v quattro autom/tiptr. 2001 mijn meetingauto kever 1302 uit 1970 en een project in rust...!!! T3 DOKA |
Was erg stoer die Party Polizei!! Krijg meteen weer zin in Vw Mania :D
|
Mijn Jetta, op dit moment ietsje smeriger..
En 1 week op staal gereden :S |
De daily:
En de projectwagen: |
Ziet er goed uit allemaal
|
Okay dan... mijn speeltjes:
PS. de groene is verkocht... ben hard opzoek naar een bus. |
All times are GMT +1. The time now is 17:20. |