Ik zit al voor de buis met een bakkkie en mijn voetjes op de tafel!!! ;):)
|
|
Zo, ff een laatste check:
[x] Drankjes binnen handbereik [x] Trog met chips gereed [x] Telefoons uit [x] Deurbel uit [x] RTL 7 aan (toch?) BRING IT ON! :rock: :woowoo: :cheers: :dance: :thumbup: |
let the fun begin!! :D
|
nou dan maar wachten tot 18 maart :(
|
Quote:
:( ja. wel mooie coupés gezien...not.. :rolleyes: |
uhm no beetles i geuss
|
:mad: :cry: :rant: :drill: :puter: :angry: :chair:
Nou... fijn |
Geef nog ff een seintje voor 18 maart................kijk ik dan ff
|
Zoals altijd in tv land ,het leek me ook al sterk dat het op een afgesproken datum uitgezonden zou worden,als er weer een sponsor een zak geld neer gooit schuift al het niet betalende werk gewoon weer op.Bij auto bladen geld de zelfde slechte gewoonte. :(
|
Had het opgenomen en wou vandaag lekker kijken... niet dus!
komt het nu dan 18 maart? |
Quote:
Tsja... zaten we dan met z'n allen op mijn verjaardag/open huis, vol spanning voor de tv te wachten (nadat ik natuurlijk al mijn kado's eerst had uitgepakt) komt het gvd niet... eikels!! Van horen zeggen zal het dan idd 18 maart uitgezonden gaan worden... ik moet het nu eerst nog maar eens zien! ...maar ja, ik kom er wel weer overheen denk ik?!? |
Jezus... maatje van me had het programma opgenomen en belt ie me op dat het niet geweest is. Had een collega ingelicht die kevers ook wel über vind dus die ook weer kwaad :tongue:
Maar goed, 18 maart om 20:00 uur dus? |
Quote:
Jup, 18 maart om 19.55 op RTL7 Ik weet wel dat ik nu elke week ga kijken !! Straks zenden ze het stiekum de 11 uit, hahahaha :chair: |
Quote:
en zo komt RTL aan hun kijkcijfers :tongue: |
ghe ghe ghe... tis toch wat he.. de tv wereld... zou hebben wij gisteren de bank giro loterij: kies de kluis opgenomen, word ook pas ergens eind maart uitgezonden :)
En morgen weer 1 tegen 100, dit weekend big brother, en volgende week de staatsloterij :rolleyes: |
jaja jullie geloven het vast niet maar het is volgende week echt zover.
heb ze in het voorstukje al zien rijden. de vhs staat al geprogrameerd. dus met zijn allen voor de buis zaterdag 25-03-06 om 10 voor 8 op rtl7 |
Quote:
Eindelijk ja!!!! :chair: UDBtv zaterdag 25-03-06 om 19.50 uur op RTL-7! |
Leuk screenshot Niels!! Nemen jullie het ook digitaal op oid??
Kunnen we het nog es weer zien :) |
ja indd ik heb even de mogelijkheid niet om het op te nemen!
als iemand nu zo'n media center heeft dan kan je dat toch zo opnemen?? en kun je het op internet knallen! ik wil het wel graag zien... |
All times are GMT +1. The time now is 20:54. |