damn zoek ook nog steeds brandweer T1 om de oude brandweerbus van me werk weer nieuw leven te geven! die van hierboven van de belgische brouwerij heb ik trouwens een schaalmodel wel erg vet om hem als echte auto te zien
|
Batterijen voor camera hangen al in de lader ;)
|
Ik ben zopas langs crewcab zijn huis gereden, maar zelfs de doka stond er niet! Ofwel hij is zwaar aan het onderhandelen, of zwaar aan het balen :eek:
Fingers crossed for Frederic! Greetz Ron |
Update..!
|
Update :(
Die man had nog geen tijd kunnen maken, eigen bedrijf, druk druk durk :mad: Nu hopen dat hij komende week eens tijd kan maken, want het gaat nu een beetje lang duren, als ik iets weet laat ik het gelijk weten :) |
arghhhhhh
|
Quote:
staat deze bus toevallig bij een schade bedrijf in schipluiden zover iemand weet? hij lijkt er namelijk heel erg op. |
Quote:
Klopt.. rijdt in het Westland rond, en is afgelopen week nog in Poeldijk gesignaleerd. |
Quote:
Sjezus, wat weet jij de spanning goed op te voeren zeg :eek: Greetz Ron |
Quote:
Ik nie :redface: , maar die eigenaar wel :chair: :D Die foto is trouwens van een andere bus, niet de bus die ik OOIT nog hoop te zien en te kopen :rolleyes: |
Mini-update,
Heb net weer ff gebeld, nu blijkt 1 van de tussen personen op vakantie te zijn :mad: , maar het goede nieuws was wel dat die man niet veel meer als de kosten van de auto-ambulance terug wilde voor de bus :eek: :D :rock: Hopelijks blijft deze gedachte zo van de verkoper, tot ik hem in bezit heb :rock: |
holy shit, waar is dat, is dat niet een kennis van me waar ik een hartig woordje mee moet praten ;)
|
Nou, na alle lekkermakerij hoop ik niet voor je dat het op een (lichte?) teleurstelling uitloopt!
Ben heel benieuwd! :) |
Ik ben razend benieuwd. Zou super zijn wanneer je zo'n busje voor weinig over kan nemen. Dan ben je pas een echte mazzelp*k!!
|
Oppassen dat ie niet gaat zoeken wat zo'n bussie waard is dan ga je je wel verrot voelen als ie er dan 100 punten voor vraagd, laat die man toch eens opschieten we willen hem zien!!!!
|
wat een spannende thread is dit zeg :)
rofl :woowoo: |
Quote:
:eek: :wow: :shocked: :thumbup: :jacks: :clap: :giggle: :beer: :eek: :wow: :shocked: :thumbup: :jacks: :clap: :giggle: :beer: |
sjeminee voor de draad ermee!!!
|
Hoor ik daar trom geroffel?
|
of engelen gezang..?
|
All times are GMT +1. The time now is 17:24. |