![]() |
Foto´s, Foto´s & Foto´s!
Het was weer erg gezellig, we zijn op de zaterdag even wezen kijken in Rosmalen met een erg gezellig cluppie... we hebben ons dan ook prima vermaakt, de nodige foto's gemaakt (>120 stuks) en nog een paar leuke kleine goodies gescoord!
Meer dan 120 foto's zijn als gewoonlijk weer te vinden op AirMighty.com ff een voorproefje: Op weg naar Rosmalen en de UDB line-up: ![]() ![]() Gezellig en lekker warm binnen: ![]() ![]() Buiten was, zoals gewoonlijk ook genoeg te zien!: ![]() ![]() En na een leuke dan nog even een happie gegeten bij ons thuis "the UDB-Mansion": ![]() ![]() ...veel meer foto's zijn te vinden op AirMighty.com... enjoy! |
Leuke foto's weer Niels. Was inderdaad erg gezellig.
ps. ik mis een foto op je site..... ;) |
Quote:
beetje jammer dat jij er op zaterdag al was ;-) heb je nog gepinstriped de laatste tijd?? ik heb zojuist een tafeltje geboekt voor de swapmeet in mol (5 feb), ik ga daar proberen om wat van die pinstripe oefen objecten in cash om te zetten |
Quote:
Toch wel... hahaha, maar daar ben ik me wel degelijk van op de hoogte ;) |
Quote:
Kijk goed bezig! Ben erg benieuwd naar je werk irl... of ik nog gestriped heb de laatste tijd, nee niet echt... erg druk bezig geweest met ons huissie, deze is bijna klaar dus dan ga ik de kwast maar weer eens pakken denk ik. |
Quote:
No problemo, amigo!! Maar als we weer zoiets doen, gaan jullie maar lekker met de ovaal en wij met de 59er, want mn voeten waren eraf gevroren :mad: haha |
hey.. de foto`s doen ut niet meer!
|
Quote:
Ik kan ze gewoon op mijn Mac bekijken! In Safari, Internet Explorer en FireFox... je moet alleen weten hoe ;) Het heeft bij mij ook even geduurd.... :tongue: dankzij tip van VA. Ga eens over de foto heen, dan verschijnt er in één hoek vanzelf een handje, dan klikken en zo kom je op de andere pagina! |
Quote:
Ja sorry... heb ik bij deze weer gefixd, check AirMighty.com voor al mijn pics!!! :D |
Quote:
Cool ! Wij gaan ook weer naar Mol dit jaar, ben benieuwd naar je pinstripe kunsten !! |
Quote:
hahaha, mocht tijd worden ;) Staat nog een projectje op je te w8en :rock: |
Mooie ploatjes Nielsiepielsie! :thumbup:
|
Quote:
Gaat he-le-maal goed komen Mr. VA!! :cool: :woowoo: |
Quote:
Dank u Erwindeperwin... :hug: |
spookachtig fotootje :D :D
![]() |
Quote:
Ja vage gasten, die UnDutchaBles :rolleyes: |