![]() |
Chroom voor rond de voordeuren => VERKOCHT
|
die raammechanismen, zijn dat er voor beide deuren? en zijn ze vlot te bedienen? zoja dan heb ik wel interesse
|
Quote:
Jep, ik heb er nog meerderen liggen zelfs. Of ze vlot gaan, geen gedacht van. De ramen van de auto gingen toch vlotjes open en dicht ;) ps: je bedoeld toch het mechanisme om je ramen open te doen (en te sluiten), voor de voordeuren? |
heb je nog MK1 spatlappen liggen?
|
Quote:
Ik geloof het wel, ik zal er morgen ofzo eens een foto van nemen. |
ps: je bedoeld toch het mechanisme om je ramen open te doen (en te sluiten), voor de voordeuren?[/QUOTE]
idd die bedoel ik. de mijne gaan nl vrij moeilijk. vandaar de vraag of ze vlot gaan |
Quote:
Ik zal ze eens testen ;) |
bedankt. ik hoor het dan wel van je
|
Quote:
Ze draaien beide nog lekker rond ;) |
Quote:
Ik vind de spatlappen niet direct, ik heb ze eens ergens weg gelegd, maar waar... Morgen eens op het zolder kijken. |
zoek nog een set orgineele staalen velgen van een golf1 gti 51/2jx13 heb die mischien ook op zolder liggen :D
|
Quote:
Daar heb ik nog 2 velgen van liggen, maar geen 4. Spatlappen zijn van een golf II denk ik, want ze zijn nogal groot... |
Quote:
sorry, k bedoelde ook MK2... :chair: zijn die met opschrift of kaal? en wat wil je dr ongeveer voor hebben? |
Quote:
Er staat in het wit VW op. Geen idee wat ik er voor moet hebben. Doe maar een bod ;) |
heb je mischien nog een complete set gordels voor achterin liggen??
|
Quote:
Nee sorry, enkel nog 1 voor vanvoor, en 1 voor achteraan denk ik. |
Quote:
Zulke zijn het dus: |
Up!
|
sorry voor de late reactie. wat moet je nog hebben voor die raammechanismen? en wanneer kan ik ze eventueel komen ophalen
|
Omhoog, en pm verstuurd
|
All times are GMT +1. The time now is 06:05. |