Quote:
Daar heb je toch photosjop voor? ;) |
Hier nog ff een foto'tje bij daglicht. Zo staat ie er nu bij:
|
En gister mn stuur binnen gehad. Gaat gerestaureerd worden door een goede vriend, en dan komt ie erin :rock:
|
Heb de horn ring + button erin gezet, ziet er wel cool uit dacht ik...
|
Donderdag weer een dagje @ de VA-shop geweest, en samen met Mr. VA himself weer een paar klusjes aan de '59er gedaan:
oa. kortere schokbrekers voor gemonteerd eindstop voor afgeslepen Vliegwielseal vervangen correcte achterlichten gespoten en gemonteerd albert spiegels gesteld (zodat ik er eindelijk wat in zie) draadeind aan de beugel van de arm steun gelast, zodat ie beter vastgezet kan worden. kachelpot gerepareerd correcte wolfsburg embleem voorop gezet benzinemeter eruit gehaald, 'dicht' grilletje erin... Wegu D-sign gemonteerd (eerst beugeltje gespoten) Halverwege: Back home: (helaas lekt ie nog een beetje olie...) Leon bedankt nog :wink: Eerstvolgende klusje wordt denk ik de achterklep spuiten en monteren... |
Quote:
zullen nog wel wat restantjes zijn die onder het carter/versnellingsbak hangen ! Zoniet, dan gaan we binnenkort verder zoeken !! En je vergeet nog: andere drukgroep gemonteerd ! |
ahhhhhhhhhhhh
vandaar dat het blok eruit was ik dacht al wel mooi word het zo goed bezig |
Goed besigh mannen !
@kai: ziet er goed uit kai, ik wil ook wel zo'n leuk keefertje voor erbij. heb je nog iets kunnen vinden in leiden ? @VA: va-shop draait maximale toeren volgens mij. |
Quote:
Nee ik was er niet bij... Ik had andere (geheel niet onprettige) bezigheden... :hug: |
Quote:
Zoiets van: Accesories -> UDB treatment |
Quote:
Zit er wel in!! --> bugselecta Onderaan in get pulldown menu ;) |
Quote:
|
Quote:
Een paar? :confused: Ik mis er een heleboel hoor! :D ;) |
Quote:
I rest my case |
Quote:
Komt goed uit, want hij is vanaf nu te koop! http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=18138 |
mooie foto kai!!
ben benieuwd wat voor ragtop je gaat kopen! succes met de verkoop en de aankoop! |
Quote:
Thanks! Zodra er nieuws is, zal ik het natuurlijk hier posten. |
All times are GMT +1. The time now is 12:09. |