Kijk, die ziet er weer fris uit !!
Op zn ASS dat ding :D |
rustig rustig....alles op zijn tied!
|
Quote:
Ziet er goed zo ! |
heb nog wel een logo alleen is niet zo super strak.
had ik het eerder geweten had ik ze voor je mee genomen op essen lager er hele mooie voor 5.50 heb er voor me zelf wel 1 meegenomen. zal je ff foto mailen van de week. |
ziet er goed uit ed!
ik heb nog wel zo`n logo liggen..spreek je wel op msn |
Goed bezig Edje....
Nu nog een keer een fatsoenlijke digi cam :D |
zonder embleempjes is ie ook al mooi!
|
Mooi retro kleurtje :) ziet er vetjes uit
|
even de aandrijfassen van een DX motortje aangeschaft, helemaal uit elkaar gehaald, schoon gemaakt, opnieuw ingevet, nieuwe hoezen gekocht en weer eronder gezet.
Remmen schoon gemaakt (schijven en blokken moeten ook binnenkort vervangen worden). Nieuwe lager bussen, ringen en ander spul voor de schakelstangen gemonteerd. Hij rijdt weer super lekker, motor zoemt mooi als een naaimachientje. |
hey, en een setje mistlampen voor me jetje? Zijn die nog ergen verkrijgbaar
|
Zo dan, gisteren APK gedaan, wel afgekeud op versleten remleiding links achter (niet geheel onbelangrijk zou je zeggen) verder alles in orde. Gelukkig maar!
Nieuwe remmen zitten er op, nieuwe verlagingsset 70mm ook en ik heb geboden op een nieuwe set mistlampen. een kijken voor hoeveel dat weg mag. Volgende is het opknappen van een setje ATS velgen...... |
owkee dan ed..... ff nieuw slangetje eronder en nog een keer :D
|
ik dacht ff wat te halen op ebay...2 voor 13 eu, maar voor de veiligheid haal ik liever orgineel VW van 24 eu de stuk.....mot niet kapot gaan ofzo.
|
Leuk wagentje man. Ziet er goed uit.
|
en toen....jawel: ellende....maar alweer gefixt :) |
maar 1 kant vervangen? Je weet wat ze zeggen...als de ene kant gaat dan gaat de andere kant ook binnen korte tijd ;)
|
Heb hem op m'n Jetta laatst ook vervangen. Kreeg een ander "model" mee bij de VW dealer, deze was van kunststof en niet van rubber... Wilde ze ook allemaal vervangen, maar 23 euro per hoes vond ik niet echt een koopje voor iets wat nog niet nodig is.. ;)
|
Tja, ik haal ze altijd bij de automat, kosten eurootje of 15 per stuk, doe ALTIJD beide kanten als ik er mee aan de slag ga. Kwaliteit van de automat. hoezen is prima, heb er nog geen 1 gehad die weer opnieuw stuk is gegaan, althans zelf niet meegemaakt
|
mocht die andere stuk gaan dan zien we dat wel weer. Wel ff gechecked en voor zover mijn oog reikte zaf het er nog goed uit. Hoesje kost bij de Brezan 15eu, incl ringen, 2 klemmen en nieuwe wielbout.
|
ff uit het stof dit topic.....en wel met 7x15" ATS-jes.
laten glasparelen en in de epoxy.....heb ik weer wat te doen :) |
All times are GMT +1. The time now is 20:38. |