Quote:
Als die er in mijn maat waren dan had ik er vast al een :D Wat zijn de weersverwachtigingen voor zondag ? |
JAJA het promotieteam van WOLFSBURG EDITIONS is ook van de partij onder het motto: WOLFSBURG EDITIONS komt naar je toe op de MIDWINTERMEETING VW-SPEED!!!
GTI groeten |
Diike ruk! ZOu er graag heen willen (want vond het vorig jaar een hele vette meeting) maar heb dan een wedstrijd in Den Haag (dus ook niet even in de buurt!) Jammer! Nou ja, Bunnik ben ik zeker!
|
KNMI
Zonneschijn (%) 10 Neerslagkans (%) 20 Neerslaghoeveelheid (mm) 0 Minimumtemperatuur (ºC) -3 /-1 Middagtemperatuur (ºC) 3 /5 Windrichting Z Windsnelheid (bft) 2 Als het maar droog blijft vind ik het al lang goed!! |
Oftewel, koud en droog! Super dus :D
|
Ik heb nog ergens een foto van 2 jaar terug waar Heleen als een ijspegel opstaat ...
Dit weer klinkt al een stuk beter |
vorig jaar was het ook aaridg koud, maar vind het nu wel aangenaam buiten als het droog is (en ik zit 200km verderop aan de kust)
|
Quote:
Toen sneeuwde het zelfs nog volgens mij.... |
Ja maar toen stond ze al binnen .. Icicle :D
|
Quote:
Super dus... vorig jaar een tikkie te koud :redface: vooral met het afgeven van de tassies. Beetje sneeuw is altijd leuk, is een extra voor de mid-WINTERmeeting ;) Ik heb er in ieder geval ZIN in :rock: |
Quote:
Hier aan de kust is het niet echt aangenaam buiten, ondanks het zonnetje dat scheen vandaag. Maar maakt mij niet zo uit of het koud is, als het maar droog is en niet te hard waait. Dan is het wel uit te houden. |
ik ben dr ook :P
|
Quote:
weet je toevallig hoe laat ze daar verzamelen in zwolle?, ik had gehoord dat ze daar de vertrek tijden ook iets vervroegd hebben. |
Vanmorgen ff besproken met mn vriendinnetje,
en wij komen morgen ook ff kijken. Helaas wel met de pekelbak, maar die laten we wel op de parking staan :D @J.L. Tuning: doe je 4-2-1 maar alvast in de wagen, dan neem ik het geld mee ;) |
ik kom ook ff kijken!
|
Quote:
er zijn toch prijzen te winnen voor de wagen met meeste pekel :D :rolleyes: |
Ja twee jaar terug was het raar weer, ijskoud idd en ik weet nog dat één van onze leden bijna door de bliksem geraakt is toen. Vorig jaar was het ook koud genoeg anders en dit jaar ben ik geen vrijwilliger dus ik kan mezelf warm houden wanneer ik maar wil :D Alleen jammer dat ik ook nog honderd andere dingen te doen heb morgen maar als je met iemand meerijdt ben je weer verplicht om fucking vroeg op te staan en ook nog de hele dag te blijven hangen... zucht :(
|
Ik ben der owk weer aanwezig ;)
|
kom met roger die kant op, rijden om 6uur al aan :screwy: iig tijd genoeg om wakker te worden onderweg, bakkie pleur erbij en gaan met die banaan.
heb vandaag al ff me best gedaan om de GTD er zo smerig mogelijk uit te laten, maar er was weinig modder in de buurt :cool: |
nope dit jaar er niet bij,
|
All times are GMT +1. The time now is 22:07. |