Plaatjestijd
Zo komt het voor eruit te zien: Het is nog een opzetje, ik moet de boutjes nog aandraaien, voor de liefhebbers: -Nieuwe monroe veerpootlagers -Nieuwe draagarmen met nieuwe rubbers -Nieuwe demperset (Weitec GTN) -Nieuwe fusees -Nieuwe boutjes en moertjes Aan de remmerij word nog het een ander vernieuwd Gewoon een fotootje: |
ontzettend goed bezig
ga zo door!!!! |
Word nu al mooi wanneer ga je hem spuiten?
|
Erg mooi project dit, ga hem cker volgen ;) Veel Suc6 verder met dit project.
|
2 woorden : Goed bezig ! :thumbup:
|
Quote:
Zaterdag over een week gaat ze naar de spuiter. Daar wordt ze voorzien van de originele gele kleur. |
Inderdaad heel goed bezig !!!!!!!!
Succer verder Groeten, LRR |
Dit gaat een hele nette Scirocco worden!! Ga zo door!
|
kijk eens aan Andrie's. 't gaat goed komen...
ik zie hem eerdaags wel verschijnen. :D |
Kort foto overzicht van de afgelopen tijd:
Tank benzineleidingen, vulhals, remmerij achter vastgeschroefd Voorwielophanging en stuurinrichting op de plek Sinds lange tijd weer een rollende scirocco Blije eigenaar Klaarmaken voor transport Het waren een paar korte nachten, maar vanochtend is de scirocco bij de spuiter gearriveerd. Ik ben dolblij dat deze mijlpaal gehaald is. Johan, succes met het wagentje. |
:woowoo:
Kan/mag die Polo dat allemaal trekken? :rolleyes: |
Polo stond ervoor om hem even in de schuur te rijden. Het betere sleepwerk is door een golft TDI gedaan.
|
heb hem mooi mogen ontvangen andries...
hopelijk laat de planning het van de week al toe om wat te gaan doen... |
Even wat details.
-Nieuwe tank -Nieuwe benzineslang & benzineleidingen -Nieuwe achterdempers -Nieuwe remcilinders, remleidingen en remslangen Achteras incl. ankerplaten en vulpijp zijn gestraald en in de epoxie en 2k zwarte en blanke lank gezet Deze fotos vond ik nog op mijn telefoon. Het plaatsen van de voorschermen en het uitproberen van velgen. |
nice work, dat wordt nog eens wat! :thumbup:
|
Ben heel benieuwd naar
het eindresultaat... Ziet er nu iig super uit! |
Foto's van de autoschadehersteller, de voorschermen:
|
Gaat goedkomen dit, wat voor motor komt erin?
|
Fijn project!!
|
hou ons op de hoogte zeg
SUPERBE!!!! |
All times are GMT +1. The time now is 07:31. |