Ik heb nog een koffer van de studententijd met vanalles wat. maar gebruik voornamelijk de Facom ratelset. Voor mij is het toch Facom!
|
Gebruik ook Facom, wilde eigenlijk snap-on maar daar betaal je je echt helemaal scheel aan en is in vergelijking tot Facom volgens mij echt het grote prijsverschil niet waard
|
Alles van Kraftwerk, topspul met levenslange garantie!
|
Ik heb alles van gedore en Bahco
vind ik het beste werken, Tevens heeft bahco ook veel producten in klein ontwerp handig voor in de auto als jj ergens naartoe gaat en even moet knutselen als er wat los is of vervangen moet worden en je hebt het andere niet zo vlug bij de hand. |
Quote:
Kraftwerk.. hmmm. Hebben wij ook op de zak alleen noemen het Crapwork, zegt genoeg of niet ;) levenslange garantie wel, maar dat heb je ook nodig ook wat het is om de maand kapot. Plus dan de lever tijd van weer een maand. Mooie prijs leuk voor thuis maar niet beter als het gemiddelde praxis gereedschap. Echt gereedschap is in mijn ogen nog altijd gedore, hazet en facom. |
Belzer rules!
|
Hele gereedschapwagen gedore
Speciale doppen van Hazet en Gedore door elkaar Gewoon goed en levenslange omruilgarantie mits goed behandeld. No prob. |
Tangen heb ik van knipex, maar de rest is schroevendraaiers en waterpomptangen van gedore. Ringratelset van Seneca onbekend maar goed spul :). Verder Bacho en Skandia voor vijlen en ander los spul. Imbus kies ik voor Swisstools, dat zijn echt de besten!
|
Dan ben ik toch wel heel benieuwd hoe jullie sleutelen :D Sleutels afbreken enzo..
Dan moet t wel heel raar gaan.. |
Och, kom jij maar eens een bout van een achteras losdraaien die 22jaar vastgezeten heeft. altijd water en vuiligheid opgekomen, er was een verlengsleutel van 1,5 meter voor nodig om het spul los te krijgen.
|
Ik zit in de montage. Sleutel 55 is geen uitzondering kwa gebruik. Verstand gebruiken kom je vaak heel eind mee. Maar er zit natuurlijk verschil in de sleutels kwa kwaliteit.
Heb thuis ook wel kromme sleutels 24. |
Complete kar van mannesman,nog wat losse doosjes van tengtools.
Een dopset van gedore,ratel van stahlwille. Black en decker workmate,haakse slijper,multischuurmachine en decoupeerzaag. Karcher hogedrukreiniger en alleszuiger. |
Facom!!!
|
Hazet en Gedore
|
Aldi en Lidl !
|
alleen een zware hamer gebruik ik!!
|
|
Ik heb pas een 188-delige gereedschapkoffer van KraftWelle gekregen.
Ik heb geen idee wat voor kwaliteit het is. Het zal niet het best zijn, maar ik gebruik het toch voor de hobby. Ervaringen hoor ik graag. http://img.2dehands.be/f/normal/663...ieces-neuve.jpg |
Zo'n koffer als hierboven hebben wij hier ook liggen.. Lijkt er heel veel op, weet alleen niet of het hetzelfde merk is.
Heb al wel een aantal ringsleutels ervan dol gedraaid. |
Doppendoos van Winntec, volgens mij niet echt wat bekends, maar ik werk er al met volle tevredenheid mee sinds ik de set 2002 kocht. Tot op heden nog niks gesloopt of versleten, en voorzichtig ben ik er niet bepaald mee. Bij mij telt elk stuk gereedschap als een hamer. :D
Daarnaast verschillende maten fatsoendelijke Bahco-Bahco's en wat losse doppen en bitjes, een ratel en wat tangen van 't zelfde merk, en wat losse doppen van Stahlwille. Als de Aldi weer eens een aanbieding heeft, vijf euro voor een doos ring- en steeksleutels, neem ik die ook meestal wel mee. Telkens uit voorzorg, voor als er eens wat kapot zou gaan, maar heb nu al vier van zo'n setjes, en buiten de hoesjes waar ze in zitten is er nog niks kapot. |
All times are GMT +1. The time now is 07:52. |