Zo hoort een GTI blok origineel te zijn ??? Dus alleen het onderblok zwart, en de rest allemaal grijs ?? En moet dat zwart dan matzwart, of hoogglans ???
Ziet er verder tip-top uit Tim, complimenten kerel !!!! En ben even als ons allen Sponzer zeer benieuwd naar het eindresultaat !!! Grtz.............. LRR |
Haha, origineel weet ik niet hoe het eruit moet zien maar vond dit zelf er wel mooi uit zien! Alle verf wat ik gebruikt heb is hittebestendig en ga denk als bovenste laag er een laag blanke lak overheen spuiten.
Verder blijft de buitenkant nog donkerpaars (een keer weer helemaal wit zit nog in de planning) en moet ik nog bezig met m'n grill. De rode randjes heb ik al wel helemaal glad geschuurd dus nu weer een laagje Marsrode verf erover heen en dan heb ik die ook weer in orde. Er zitten nu nog Mille Miglia velgen onder maar ik wil er graag nog een keer andere onder hebben. Eerst maar weer eens financieel aansterken, wel een dure hobby maar ook een ontzettend verslavende hobby!! :P Bedankt voor alle reacties, vind ik wel mooi om te horen. Als hij klaar is ga ik er zeker mee naar meetings! En ik hoop dat binnen een weekje of 2 de 76'er ook bij ons op het oprit staat :P Heb hem nog maar 1 keer gezien maar hij is echt top! Lijpe 5 deurs met originele bekleding, helemaal gaaf nog (oranje-bruine kleur), chromen klinken, chromen raamlijsten en nog aardig wat chromen randjes :P Groeten Tim |
Hier is wel een fotootje van hoe hij er nu uitziet! Het is nog wel een 4x4 maar daar gebeurd ook nog wel wat aan ;)
|
Hoe staat het eigenlijk met dit project? Loopt het al?
|
Haha praat me er niet :$ Hij loopt nog niet helemaal maar er hoeft eigenlijk niet meer zo heel veel te gebeuren. Alleen zo nu en dan een tegenslagje en ik ben serieus op zoek naar een spijlbus, vandaar dat het niet meer zo heel hard loopt! Maar lopen gaat hij zowieso, ik ga morgen nog ff het laatste stuk van de uitlaat maken, en vanavond ff het gasmechaniek op de webers zetten. Enigste wat er dan nog moet gebeuren is kabelboom aansluiten, nog een aantal klein dingen aansluiten, koelwater erop, benzinetoevoer aansluiten en dan voorzichtig proberen hem aan te slingeren :P
Maar ik zal laten weten als hij loopt en hoe hij loopt! |
hmmz je moet nog precies hetzelfde doen als mij :). Wat voor gasmechaniek zet je tussen de webers?
|
Ik heb een gasmechaniek voor een enkele gaskabel gekocht bij bccp fuelsystems in Gramsbergen, maar aangezien ik een custom made inlaatspruitstuk heb moet ik ff uitdokteren hoe ik het een en ander monteer.
Verder heb ik de versnellingsbak er nog een keer weer achterheen moeten halen omdat de binnenste keerringen lekte, maar de bak zit er weer achter, assen weer gemonteerd, nu alleen nog het bovenstaande en de voorste wiellagers vervangen en dan is hij weer bijna apk ready! :D |
Zou je misschien fotootje van gasmechanisme kunenn maken (vind het niet op de site van bccp)? Hoeduur was het :)?
|
Heej Timmetje, zit jij ergens in de wijk berghuizen? :thumbup:
Dan zit je een km of drie bij me vandaan :) |
@ Golf 1 GTS Ik ben er nu toch mee bezig, moest ff wat opzoeken van de bedrading, zal zo ff een foto maken! Als je naar hun site gaat en dan rechts boven in naar webshop, vervolgens naar carbs en onderdelen, dan naar webers en dan staat er wel iets van bevestigingsmateriaal, hulpmiddelen, dat slangklemmetje en dan is het direct de eerste! Let er wel op het zijn allemaal prijzen exclusief btw. Kwam ik ook achter ;)
@ gti-g60 girl Klopt ja, daar woon ik. Die gouden golf 1 is van m'n broer (was eerst van ons samen) en die paarse gti die al veel te lang stil staat op het oprit is van mij. Is alleen een beetje kloten dat er nog een volledig gestripte Renault 4 in de garage staat anders had ik hem in de garage kunnen zetten en dan op bokjes, nu moet ik telkens de auto naar binnen drukken opkrikken ermee bezig en voordat je het weet moet je hem al weer laten zakken, schiet niet echt op! Maar waar woon jij dan? |
Thnx timmetje...ken het gasmechanisme al...mooi spul :). Helaas iets boven mijn budget :D. Dus toch maar zelf wat maken.
|
Ik heb net de foto's geupload, zal ze ff posten! Let niet op de motorruimte en de afwerking van sommige dingen, work is in progress ;)
*edit* Misschien een beetje lastig om het goed te zien want de gaskabel ligt er voor :S en de kwaliteit is niet helemaal top, foto's zijn met m'n telefoon gemaakt. Woensdag waarschijnlijk ff nieuwe voorlagers erin persen en verder de kabelboom aansluiten en dan een keer kijken of hij wil vlammen, kwam er alleen net nog achter dat waarschijnlijk de uitlaat nog weer aangepast moet worden. |
@ Timmetje, achter de golfbaan ( in de rimboe) :D
|
Kijk aan, kom ik elke dag wel zo ongeveer langs, als ik naar school rij! Zit in Enschede op school, motorvoertuigentechniek. Kan het zijn dat ik je vrouwtje soms in je Golfje zie rijden richting Oldenzaal?
FF een ander vraagje weet jij misschien nog sleutelruimte daar in de buurt? Misschien een buurman van je ofzo? Groeten Tim |
Beetje late reactie van deze kant, maar mijn golfje1 staat alweer een hele tijd in een stil hoekje...
Sleutelruimte? nou de meesten zitten daar niet om te springen. Maar in de lutte was wel een boer die zijn schuur altijd verhuurde. |
Haha ben ik ook achtergekomen ja, op de 10 lui die sleutelruimte zoeken is er maar 1 iemand die het aanbiedt, schiet niet echt op :S Maar ik zal anders eens uitzoeken wie die boer in de Lutte is, bedankt!
Ja dat ik een meid in een rode Golf 1 richting Oldenzaal zag rijden is ook al wel een paar maand geleden. |
Als je interesse hebt, kan ik je wel even proberen uit te leggen waar die boer zit.
Anders is het zo moeilijk te vinden he :D Maar mijn vriendin heeft er nog nooit in gereden, ze is steeds bang dat ie stuk gaat :confused: Heej dan is de domminee je buurman he :thumbup: |
Quote:
Haha ja, buurman wel maar niet onze grootste vriend ;) M'n pa droomt ook wel soms dat de kerk dicht gaat (wat bijna het geval is) en dat hij er dan een caravanstalling begint, inclusief sleutelruimte voor ons :P Ja als je wilt mag je het me wel uitleggen, want ik mag wel een spijlbus kopen van m'n ouders als hij maar niet op het oprit komt te staan. M'n ma komt uit de lutte dus die weet dan vast wel wie je bedoelt :thumbup: Dan zal dat wel een andere rode mk1 zijn, ziet er ook uit alsof hij net nieuw gespoten is dus vandaar dat ik dacht dat het de jouwe was! Als je nog een keer in de buurt ben mag je anders wel langs komen als je tijd hebt. |
Quote:
Alleen als er koffie met koekie is :) |
Haha dat altijd!
|
All times are GMT +1. The time now is 18:09. |