yep
|
svenski, heb jij toevallig die matzwarte kever die eerst paarsig was? die zie ik namelijk vaak in purmerend.
|
en wakebus-m, zit jij toevallig bij fitnessfirst in purmerend? ik kom trouwens ook uit monnickendam:cool:
|
dat klopt ik sport altijd bij fitness first...en kom ook uit monnickendam :D :D
ik sport elke maandag woensdag en vrijdag avond..... vanavond ook weer :tongue: Gr. michiel |
Wij zijn zeker van de partij...
Al een datum bekend :tongue: |
Quote:
zover ik weet niet.... |
ik vroeg mij af moet je geen toestemming vragen aan caddy's of Mc. donald dat je hun terein mag gebruiken...of heb je dat al gevraagt...?? nou denk ik wel dat caddys wel jah zegt maar je weet maar nooit
Gr. michiel |
Caddy's is er down mee, moet alleen de datums doorgeven om te tjekken of er niks anders gepland staat daar.
en hallie, klopt als een bus hij was eerst donkerpaars en glom heeeeeel erg :cool: hey michiel, je hoort nog van me, over die flyermakerij enzo. ben nog te druk met ons huis bezig, zal ergens januari worden denk ik |
ok, die kever is echt mooi, heb hem laatst uitgebreid bewonderd!
ik zal trouwens ook bij de caddys er ff bij zijn, ik zet me auto wel om het hoekie :) moet al die mooie luchtkoelers wel ff zien natuurlijk! |
Quote:
ik hoor wel van je man...ik ben 7 jan terug van barcalona....en dan hoop ik dat mijn 3D model af is dan kunnen we een eigen busje ontwerpen voor de flyer...ofzo iets... Gr. michiel |
hey hey
ik vroeg me af of er al wat vorderingen waren.....of er al een datum ongeveer vast staat of.... Gr. michiel |
ik doe mee ik woon achter Caddy's integenstelling tot de VW caddy vind ik deze caddy maar niks maar dat maakt niets uit er is ook nog de Mmmmmmmmmmmmmmmmm
|
Was de Caddy's niet op TV vanavond, bij Odols ??
Zag er erg :rock: uit ! |
klopt als een bus leon, als het animo goed is de eerste keer, regelen ze zelfs een band, en is er zelf de mogelijkheid voor een onderdelen marktje :rock:
die gasten zijn ok :woowoo: |
All times are GMT +1. The time now is 11:59. |