zo mensen.
na 2 weken maar is een update doen. momenteel zit alles er in, maar alles kan er ook weer uit want de versnellingsbak is niet goed. wou hem gaan test draaien, maar toen kwam ik er achter dat hij in een versnelling blijft staan en dus niet vrij komt. :( hier alvast wat pics :D maat van me ok maar is aan het werk gezet :D wat is dat voor vliegwieltjuh :) najah dat was het dan. nu eerst alles er uit halen en bak open maken kijken wat er mis is 8O :( gr frank |
zo mensen.
van het weekend vlink aan de gang geweest, motor heeft zelfs nog gelopen alleen is er nu iets mis met de injectie, deze blijft ergens hangen denk injectoren ofzo. verder nog wat kleine dingen monteren zoals koelvin en uitlaat, maar dan kan ik op het injectie probleem na lekker rijden :cool: hoop ik. hier onder weer foto's :D op de heftruck alleen is de foto van slechte kwaliteit. deel van me kabelboom door de koker balk.. |
goed bezig heej
maar heb je de wagen nou verplaats met de heftruck ofwa :confused: |
hij stond op de heftruck zodat ik aan de onderkant kan werken.
|
Ziet er netjes uit allemaal. Alleen jammer dat je de motorruimte niet ff opnieuw hebt gespoten.
Maar voor de rest. Toppie! |
Quote:
die blauwe kleur is niet zomaar even gespoten is namelijk een parelmoer maar van de somer laat ik mijn auto deels opnieuw spuiten omdat er ook wat nieuwe dingen op komen en dan komt de motor ruimte ook. ;) :D |
Quote:
Aah oke, toppie. ps, pakketje al op de post gedaan. ;) |
heb originele spiegels 20 eurie? ofzo? kom uit rijswijk bij den haag is da
|
en die kan ik eventueel voor je meenemen na de kerst als ik voor die bumper kom :D:D
|
spiegels heb ik in middels al hoor check de foto's
|
Geen gti radiator?
|
is een gti radiateur hoor. alleen van een golf 1.
kon geen grotere kwijt i.v.m olie koeler. maar er komen straks 2 koelvinnen op. de ene op de normal plek de andere er naast deze koelt dan het andere deel van de radiateur en ook de olie koeler. |
All times are GMT +1. The time now is 04:58. |