Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Luchtgekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=34)
-   -   Eindelijk luchtgekoeld, mijn '72-er 1300 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=14048)

Neill_s 22-12-2005 20:51

Quote:
Originally Posted by ingrob
ziet er vet uit hoor maar das een beste garage bij je nieuwe huis zeg :D
al een kleur in gedachte?

Dit is de oprit van m'n huidige huis :tongue: ;)

Heb al wel een kleur in gedachte, maar ik weet nog niet of het haalbaar is....

Neill_s 23-12-2005 22:14

JaJA!!! Vandaag nog 5 resterende cm's gevonden!!! De rest zoek ik wel en andere keer, het moet toch altijd lager! Foto's volgen morgen, twas al iets te donker.. wel een paar leuke filmpjes gemaakt!!

-Jens!- 23-12-2005 23:05

ziek laag
http://www.youtube.com/?v=Mnc82QGwIn4

Neill_s 24-12-2005 09:07

Tnx Jens, jammer dat het al te donker was, we hadden nog wel een goed verlicht busstation opgezocht... Maar ja, zo ff foto's maken:)

Jasper Ovaal 24-12-2005 10:00

Quote:
Originally Posted by da_black_bull

ja een heel mooi filmpje . jammer dat ik me nachtkijker bril niet op heb vandaag. :cool:

Neill_s 24-12-2005 10:49

Nou, de foto's dan maar.....(helaas glimt ie nog een beetje van het wassen.... :tongue: )

(de onderste verstelbout moet ik vervangen voor een kortere.... :D )

Ook gelijk maar wat chromewerk "profesioneel" verwijderd en vernietigd... Ik was eerst bang dat er overal blauw onder vandaan zou komen, maar het viel gelukkig mee...Die wings op de zijkant komen ook nog aan de beurt :D , maar die zitten gekit.... :mad:

En daarom ga ik niet veel lager meer, ongeveer iedere dag moet ik deze "move" maken, de drempels aan het begin van de straat nog maar buiten beschouwing gelaten.... :(

Volkswagenaar 24-12-2005 11:04

ziet er mooi uit!
jammer dat het filmpje zo donker is :p

-Jens!- 24-12-2005 18:26

beter man, eindelijk dat 'colablikjes-chroom' eraf hihi...shiny black staat em goed vint mij!!

CorMIVW 06-01-2006 07:52

Kerel!

Wat een gave bak man!

RESPECT!

VWrijder 06-01-2006 09:16

Niet slecht!! :D

Bruders 06-01-2006 09:35

t was me eigenlijk nog niet opgevallen dat dat chroom er af was!!!!

zeker beter zo!!!!

grtz..Vic..

Neill_s 06-01-2006 23:39

Bedankt voor de goede reacties!! Maar het gaat weer verder :D

Tijdens de nieuwjaarsACN heb ik m'n nieuwe wielen opgehaald! Empi/Lemmerz Sprintstars in 4x130... Hoeveel J (ik denk 6 of 7) en ET weet ik nog niet, wel dat ik er 2 laat versmallen naar 4,5J voor de vooras...Natuurlijk ook nog spuiten in zwart zilver...

Nu nog druk nadenkn over welke kleur ik em van het voorjaar ga rollen.. Ik heb al wel een ideetje :cool: ...maar dat moet ik eerst nog proberen... :eek: Dan gaan er gelijk de lange klep (pen, zoek nog een voorklep) op, kleine achterlichten en de knippers van het scherm af.

Zo gaat ie er in ieder geval uit zien met de sprintstars, de hoogte ben ik niet helemaal uit..
Zo:

Of zo:

In ieder geval ben ik weer ff van de straat..

Grz Niels

M.I.V.W 07-01-2006 17:37

Houdt je er rekening mee dat je voor een lange voor en achterklep ook je slotpanelen moet vervangen,deze zijn ook anders.

Dit is er een voor een amerikaanse bumper ,maar dat is hetzelfde:

En dit is je achterpaneel :

Is aardig te doen ,maar niet op straat :);)

M.I.V.W 07-01-2006 17:38

Ga je je tank klepje ook meteen dicht lassen??? :):):)

-Jens!- 07-01-2006 17:41

@mivw, dat gaan we zeker doen, EN DE OORTJES OOK, anders is het natuurlijk hélemaal geen porum :D hoe ga je dat doen met je tank, ombouwen of een orginele binnenvuller? lijkt op de foto trouwens net of dat linkse gat vd bumpersteun er scheef inzit of ligt dat aan de foto?

vandaag heeft meneer trouwens de juiste achterlichten gescoord...de ovalen dus. (het wordt nog weleens wat.....ooit :tongue: ;) )

Neill_s 07-01-2006 20:41

@Emiel: Zoals Jens al zegt, gaat allemaal gebeuren, rustig alles bij elkaar sprokkelen, en dan in 1 keer lassen en rollen... Ik hoef alleen de voor en achterpanelen en de voorklep nog, de binnenvuller, achterklep, achterlichten(sinds vandaag....ja Jens, het word zeker ooit eens wat. :tongue: ..) zijn al aanwezig, en vanaf juni heb ik ook een garage tot mijn beschikking.. :D

@Jens: Gelukkig een linkse en een rechtse.... :redface: ;)

René 07-01-2006 21:12

gave wielen!
welke steek is dat trouwens?

Neill_s 08-01-2006 11:25

Quote:
Originally Posted by René
gave wielen!
welke steek is dat trouwens?

4x130.....

RATFINK 08-01-2006 11:38

Quote:
Originally Posted by M.I.V.W
Houdt je er rekening mee dat je voor een lange voor en achterklep ook je slotpanelen moet vervangen,deze zijn ook anders.

Weet dat je een perfectionist bent maar je hoeft niet perse je slotpanel achter te vervangen, werkt ook met een gewoon beugeltje op je bestaande panel.

Neill_s 08-01-2006 11:49

Quote:
Originally Posted by RATFINK
Weet dat je een perfectionist bent maar je hoeft niet perse je slotpanel achter te vervangen, werkt ook met een gewoon beugeltje op je bestaande panel.

Ik vervang ook in 1x m'n achterpaneel, het kan idd met een beugeltje, maar ik vind het net zo netjes met een ori achterpaneel..

All times are GMT +1. The time now is 00:37.