Quote:
Nee dank je, komt smalle as op met 4.5x15 voor en 5.5x 15 achter ;) |
Bus gehaald
Gisteren mijn bus opgehaald en bij leon neergezet zodat ie lekker dicht bij de ACN van a.s. dinsdag staat.
|
Sun is shining
De zon scheen gisteren zo goed dat ik maar direct besloot de extra koeling voor in mijn bus van zolder te halen. Een NOS Behr Autoquirl (voor degenen die het wat zegt)
|
Trip Speedo
De trip speedometer die ik elk moment verwacht gaat direct door naar Peter Fett (tipje van Luuk die een teller moet hebben die tot 300 kan :D ) voor een beurtje. Ombouw van miles naar KM, nieuw glaasje en en nieuw chromen randje
vette shit zo'n speedo met dagteller !!! |
Quote:
Ik zie een paar goeie opties... Goed bezig, Joop! :cool: |
Opties
Quote:
Ja Kai, ik ben een beetje aangestoken door Oskar, maar ga voorlopig alleen nog geld uitgeven aan belangrijke zaken, tenzij ik mezelf niet in de hand heb, hehe. |
mooi dat ie nog ff in 7 huizen staat wel jammer dat ie verkocht is bleef hoop houden dat ie ooit van mij zou zijn, heb f f mijn zwager joop op zijn kop gegeven hahahaha
stond mooi in de stalling naast de mijne suc ermee joop greetz hans |
Quote:
Dit zijn toch de belangrijkste zaken???;) Pas met een paar vette opties is je vw af! :cool: |
Vroegah
Ik heb vroegah eens een foto genomen van een hele vette bus en kever.
wel twee dagen geleden |
I'm proud of my M(ehrausstattung)081
Sommigen willen juist erg graag een bank voorin hun bus, anderen (waaronder ikzelf) liever een walkthrough / met doorloop naar achteren.
A walk-through model bus is equipped with two individual front seats, rather than a bench style seat. This allows you to "walk-through" to the passenger/cargo area. This model is often equipped with a short, "walk-around" or 2/3 length middle seat that allows you to "walk-around" to the back seat area. |
Quote:
Ik heb zelf een bus die door een vorige eigenaar van een "bank-model" naar een walkthrough is verbouwd. Met name als je een kind achterin hebt zitten is walkthrough erg practisch. |
Quote:
Precies mijn idee, en aangezien ik twee van die boys heb .... |
17 okt RDW Keuren
Net gebeld door de RDW in Waddinxveen. 17 oktober wordt de bus gekeurd. Toch maar morgen met groene platen naar de ACN toe :D
|
Quote:
Goed bezig !!! Word weer aanpoten, maar VA-nes d'r bus is ook gelukt in 5 weken.....we leggen de lat gewoon weer wat hoger joop ;) :rock: Zal de groene platen er alvast opschroeven voor je morgen !! |
Mooie boes! Succes ermee!
Quote:
O...dan ga ik uit ut raam hangen want de RDW zit hiernaast :) |
Quote:
Bel even dan kom ik iets eerder aanwaaien dan wordt het niet zo laat... :D |
ik vind het maar niks,sorry. not my cup of tea. zal het even onderbouwen:sierstrips niet compleet,portieren hangen niet vlekkeloos in lijn met carros. ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,!
|
Quote:
:blahblah: :green: Lennart leest voor uit eigen werk.... Of zit je lijst er inmiddels al op? ;) |
Quote:
Precies..... |
:goodpost: :D :D :D
|
All times are GMT +1. The time now is 10:49. |