De volgende mensen heb ik op de lijst staan voor 1 (of meerdere) shirts. Neem aub even contact op als je je naam er niet tussen ziet staan:
John van der Wal HM Wessels Franklin Piggen Arno Goossens Erdem Karabicek Frank Wolters Christiaan de Geest Bart Janssens Stefan Schulte Merijn Abels Peter Knikman Marc Scheper Jurre van Riel Pascal Stappers Edward Melgers Jaap Rutten GW van Schaik Sebastian Bont Robbert Schroeven Hans Bekkers Bestellen kan nog de komende 2 dagen!! Zorg dat je er bij bent!! |
'n Witte watergekoelde voor mij graag :)
John van der Wal HM Wessels Franklin Piggen Arno Goossens Erdem Karabicek Frank Wolters Christiaan de Geest Bart Janssens Stefan Schulte Merijn Abels Peter Knikman Marc Scheper Jurre van Riel Pascal Stappers Edward Melgers Jaap Rutten GW van Schaik Sebastian Bont Robbert Schroeven Hans Bekkers Gijs Korthals |
De laatste dag vandaag! Zorg dat je er bij bent!
|
Bestellen is vanaf vandaag niet meer mogelijk. Ik hou jullie op de hoogte van de voortgang
|
:thumbup: dat het maar snel richting eind september gaat
|
Quote:
;) |
Even een update:
Ik heb geinformeerd bij onze drukker en de shirts komen helaas niet eerder dan 9 oktober bij ons binnen. We zullen ze dan uiteraard zo snel mogelijk naar jullie doorsturen. |
Komt goed Hans Thanks voor de update!
|
:thumbup:
|
Kom maar op met de update zag hem op instagram al langs komen :cool:
|
Hahaha, ze zijn inderdaad dit weekend binnen gekomen. Ik maak ze klaar voor verzending en probeer ze woensdag op te verzenden naar iedereen!
|
De shirts zijn gisteren verstuurd, jullie kunnen ze dus op korte termijn in de bus verwachten!
|
:thumbup: Nice !!! dank je Hans
|
cool!
|
Hij is binnen!
👍🏻 |
Foto's van jullie in je nieuwe shirts zijn altijd welkom!
|
heb mijne en voor mn vriendin binnen! thanks :cool: :cool:
|
Die van mij is ook binnen ;)
|
Die voor mij zijn ook aangekomen :thumbup:
|
Hahahaha voor elk type weer een versie? Lekker bezig!
Mijn 2 zijn ook eindelijk binnen gekomen na een ruwe omweg van de post. |
All times are GMT +1. The time now is 20:38. |