Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK II (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   rat golf 2 offuh? (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=13030)

SplitBien 24-08-2005 18:02

@patrick; de apk is verlopen.. Dus zal wel een boete krijgen!

@rene; t'ja wat voor een bomen het zijn?? Luis bomen met rupsjes erin die nu op mijn auto leven... :p :D

Pedaalemmer 24-08-2005 18:14

waarom is ie niet apk gekeurd?

Tommy 24-08-2005 18:19

Ziet er goed uit Sabine... ;) Ik zou em niet meer willen poetsen... wat een k#twerk zal dat worden zeg!

SplitBien 24-08-2005 19:03

@forumfreak; omdat er geen apk op zit... :p :D Moet de remmen nog ff doen voor de apk en heb er ff geen zin in.... Zou het in mijn vakantie doen maar toen kreeg ik het ongeluk..

@tommy; in 2 uurtjes heb ik hem weer strak, vlekkeloos en schoon maar dat wil ik niet, zo is hij leuker... :p

p@trick kever 25-08-2005 00:32

Quote:
Originally Posted by Sabine_Bug
@patrick; de apk is verlopen.. Dus zal wel een boete krijgen!

@rene; t'ja wat voor een bomen het zijn?? Luis bomen met rupsjes erin die nu op mijn auto leven... :p :D

mischien heb je geluk , bij mij zat de bon nl gelijk al onder de wisser!!!

gtd-gt 25-08-2005 07:01

wat voor verlagingsset zit er onder?ziet er goed uit!! :eek:

JR 25-08-2005 07:30

Quote:

Het zijn beukenbomen... De aanslag op de auto komt van de uitwerpselen van de bladluizen...

Quote:
Originally Posted by gtd-gt
wat voor verlagingsset zit er onder?ziet er goed uit!! :eek:

Custom made setje van Vwdepartment volgens mij! :rolleyes:

SplitBien 25-08-2005 08:52

hehehehe lunteren heeft het he?? Gelijk weer overal de slijptol in.... :p :D

SplitBien 25-08-2005 13:10

Lig ik toch net lekker met de katten op de bank te slapen wordt er aangebeld... Ik kijk naar de deur met mijn half geopende ogen zie ik daar een schim staan met een donker blauwe broek, een wit overhemd met iets donkerblauw aan de bovenkant..... POLITIE! Dus ik doe open, haar in de war, ogen dik en suf en zeg; "ohh ik verwachte jullie al" (dat moet gewoon heel stom over zijn gekomen maar goed) Dus hij zegt: "goh hoezo dan?" Ik zeg; "vast voor die golf die daar staat" Zegt ie; "ja en die staat er zo te zien al een tijdje" hahahhahaha moest mijn lach gewoon inhouden!! Hij vroeg nog wat ik ermee ging doen dus ik zeg nog heel lomp; "mee rijden natuurlijk als die weer gekeurd is" haha dacht dat ze achterover vielen! RIJDEN! :eek: Die kan het toch nooit meer doen zoiets! :p :D whahahahahahhahaa Dusse geen boete dankzij deze 2 lieve meneertjes! :) Zit ook geen tijd limiet vast voor het keuren, als ik hem maar ff van de openbare weg afhaal... :p :D :D :D

Neill_s 25-08-2005 13:15

Beter! Iig geen bekeuring. Je hebt wel mazzel dat ze je niet gelijk opsschrijven, waarschijnlijk is bij jullie de begroting al rond.....

VwPolo89 25-08-2005 13:17

toch nog leuke agenten :)

moet je wel een plaatsje vinden om hem van de straat af te zetten.
heb je al een starter gevonden??

SplitBien 25-08-2005 13:19

ja ik zet hem bij mijn ouders op de stoep... :D Die boden het al aan... Anders had ik hem gewoon ergens gedropt in ede, bennekom of wageningen, scheelt me niks... :p

Ik lijk nu net zo'n buurt aso, gore golf, lig de hele dag te pitten, was hangt buiten terwijl het regent! haha! Kon ook ff niet erger!

Bruders 25-08-2005 13:46

hihihi..mooie rat bientje!!!!!
ps..onze rattype 1 is verkocht...tijd voor wat nieuws!!!!

SplitBien 25-08-2005 13:47

Quote:
Originally Posted by Bruders
ps..onze rattype 1 is verkocht...tijd voor wat nieuws!!!!

Rat golf II kopen? :D

GTIEditionBlue 25-08-2005 13:47

Quote:
Lig ik toch net lekker met de katten op de bank te slapen wordt er aangebeld... Ik kijk naar de deur met mijn half geopende ogen zie ik daar een schim staan met een donker blauwe broek, een wit overhemd met iets donkerblauw aan de bovenkant..... POLITIE! Dus ik doe open, haar in de war, ogen dik en suf en zeg; "ohh ik verwachte jullie al" (dat moet gewoon heel stom over zijn gekomen maar goed) Dus hij zegt: "goh hoezo dan?" Ik zeg; "vast voor die golf die daar staat" Zegt ie; "ja en die staat er zo te zien al een tijdje" hahahhahaha moest mijn lach gewoon inhouden!! Hij vroeg nog wat ik ermee ging doen dus ik zeg nog heel lomp; "mee rijden natuurlijk als die weer gekeurd is" haha dacht dat ze achterover vielen! RIJDEN! :eek: Die kan het toch nooit meer doen zoiets! :p :D whahahahahahhahaa Dusse geen boete dankzij deze 2 lieve meneertjes! :) Zit ook geen tijd limiet vast voor het keuren, als ik hem maar ff van de openbare weg afhaal... :p :D :D :D

binnen 3 maand moet ie weer gekeurd worden, je mag er niet mee op de openbare weg, alleen kortste route naar de garage.

SplitBien 25-08-2005 13:49

Quote:
Originally Posted by GTIEditionBlue
binnen 3 maand moet ie weer gekeurd worden, je mag er niet mee op de openbare weg, alleen kortste route naar de garage.

Hmm heb ze niet over keuren gehoord... Alleen over weg zetten van de auto.... :rolleyes: Hij mag zo niet langs de openbare weg staan. Maar aankomende week ga ik er ff mee aan de slag zodat hij weer start en met apk kan rijden... :p

GTIEditionBlue 25-08-2005 14:10

Quote:
Hmm heb ze niet over keuren gehoord... Alleen over weg zetten van de auto.... :rolleyes: Hij mag zo niet langs de openbare weg staan. Maar aankomende week ga ik er ff mee aan de slag zodat hij weer start en met apk kan rijden... :p

ik zal die mail van de rdw es opzoeken, had ooit met ze drover gemailed

GTIEditionBlue 25-08-2005 14:13

die heb ik denk ik niet meer sorry

krukab 25-08-2005 14:21

Hou je APK keuring wel in de gaten Bien, want dat zal de politie ook doen.
Nu er een klacht is geweest, en jij ze hebt toegezegd hem te laten keuren zullen ze
dagelijks gaan langsrijden of je er inderdaad mee bezig bent.
Ook al staat hij dadelijk bij je ouders onder de carport, ff het kenteken invoeren, en
ze zien dan gauw genoeg of hij al gekeurd is.

Gert 25-08-2005 14:24

Quote:
Originally Posted by GTIEditionBlue

Nee hoor
APK verlopen MOET die zelfs op een trailer officieel
Zelfs meneer de rechter vond dat ooit toen ik er langsging :(
Licht aan de coulance van de wetsdienaars dat je hem erheen mag rijden

All times are GMT +1. The time now is 12:53.