Hallo,
Sinds kort ben ik eigenaar van een Golf 1 uit 1981 :D . Ik ben het een en ander aan het aanpassen naar mijn smaak, waaronder het ombouwen van een nieuwer type dashboard naar een tittentacho. Dit topic is voor mij heel leerzaam en heb er al veel aan gehad. Thnx :thumbup: ! Nu heb ik iets wat ik blijkbaar mis: De tellers die er eerst inzaten hebben twee stekkers. De tittentacho die ik heb heeft één stekker aansluiting, 14 polig. De aansluitingen zien er verschillend uit en blijkbaar mis ik het kunststof stekkerhoudertje aan de tittentacho. Oude stekkerhouder 1 Oude stekkerhouder 2 Tittentacho aansluiting Het omzitten van de kabeltjes is geen probleem, aangezien elke aansluiting benoemd is. Maar de stekker zelf gaat niet passen lijkt mij. Weet iemand hoe dit op te lossen is? Moet ik opzoek gaan naar een andere stekker/kabelboom(De kabelboom die er nu in zit is reeds verknipt) en stekkerhouder? Heeft iemand die liggen voor mij? OF anders een adres waar ik deze kan krijgen? Alvast bedankt! |
Quote:
Hoe heet dit ding? Kan op uitdrijf / elektrisch niet echt wat vinden |
|
Quote:
Heerlijk :tongue: |
All times are GMT +1. The time now is 22:32. |