Hele mooie auto! Zeker uniek. Ik zou er af en toe wel even een lang stuk mee rijden.
Heb zelf één uit 1994 met origineel 34.000 km op de teller en die is van binnen nog gewoon als nieuw, maar rij er heel af en toe even een lang stuk mee. Voordat jij die kmstand hebt bereikt, heb jij jaren genoten van deze fantastische auto en is die nog steeds bijzonder. Alle wijzigingen niet origineel doen in mijn beleving afbreuk aan deze. Veel plezier ermee! |
Mooi hoor.. Glanst weer goed zo
|
echt bijzonder! inderdaad beetje mee rijden en swinters wegzetten dan blijft dit nog jarenlang een mooie auto !
mijn corrado had ruim 4 ton en was ook strak nog maar niet zoals deze haha maar die km stand bereik je hier vast niet zo gauw mee :P |
Top wagentje, enkel mee rijden als het al een week niet meer heeft geregend :thumbup:
Dit blijft uniek, en idd, eigenlijk niks aan doen, misschien een setje sebrings of andere wielen die geen verlaging vereisen. Welke kleurcode is dit? LC5Z? Iig al veel plezier ermee gewenst. |
staat te koop 26,500 Euro:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=257971584&asrc=st|as |
Quote:
Jammer dat hij nu al de verkoop in gaat/moet :( Mooi ding, helemaal na die polijstbeurt! |
Staat idd te koop maar ze moet zeker niet weg .. tot maart volgend jaar doen we er niets mee wegens nog geen oldtimer, daarna wordt ze gewoon ingeschreven .. als er intussen iemand een hoge prijs wil betalen kijken we verder
Prijs is speciaal hoog gezet om niet constant koopjeszoekers aan de lijn te krijgen |
ga je spijt van krijgen als je hem verkoopt.
|
updatje hier .. hij is niet verkocht hoor, wat we wel hebben gedaan is 2 subtiele aanpassingen
Zoals geweten is deze voor mijn vrouwtje aangezien dit haar droomwagen is maar zo helemaal origineel met stalen wielen en wieldeksels vond ze hem toch niet zo bijzonder mooi dus .. van dit .. door naar stap 1 een klassiek setje ronal velgen in 15 duim .. dit vond ze al veel beter maar je kan het al raden .. liever toch wat lager, gekozen voor een schroefkit van ST suspention met dit als eindresultaat lang getwijfeld of we dit wel gingen doen maar het is onze corrado en we gaan hem ook gewoon af en toe gebruiken. Hij moet dus zijn zoals wij hem willen hebben en niet zoals iedereen van zo'n wagen verwacht. Verdere aanpassingen zijn er NIET gepland !! Alle originele onderdelen liggen mooi weggeborgen en met een uurtje of 4 werk staat ze weer helemaal origineel Grtz HartgeB |
:thumbup:
|
Netjes zo !
Wieldoppen onder een Corrado kan echt niet ;) |
idd! snap die puristen ook niet zo. Een setje mooie wielen en wat verlaging doen toch niet echt afbreuk aan dit mooie exemplaar! En het is inderdaad jouw auto,dus lekker doen wat je wilt.
|
hoe is het verder met deze Corrado... ben wel benieuwd want dit is wel een supervondst. :thumbup:
|
ik vind die wielen met de banden er mooi staan!
|
hij ligt op dit moment op de operatie tafel :) .. benzinepomp in de tank kapot, residu van oude benzine ligt aan de oorzaak .. dat was te verwachten uiteraard.
De pomp is vervangen en de tank gespoeld, terwijl we toch bezig zijn .. de cardans van nieuw vet voorzien, remolie vervangen en nieuwe versnellingsbakolie. Vermoedelijk zal ook de drukregelaar moeten vervangen worden want als hij warm is en hij staat +1 u stil wil hij enkel nog starten door de grijze fiche van de drukregelaar even aan te sluiten op de koudstartinjector. Er staat ondertussen 858km op de teller :D Dit nog even delen .. de car pass met de km standen van 2001 tot 2015 |
Prachtige en unieke vondst.
Ik ben geen echte Corrado fan maar deze is zeker speciaal! |
Ondanks de maagdelijke staat, toch af en toe een blokje mee om. Alleen maar goed voor de hele auto. Ondanks de km's die er bij op komen blijft dit een unieke corrado!
|
Quote:
Das zeker :thumbup: |
super wagen, super vondst!
|
All times are GMT +1. The time now is 20:46. |