Valt mee, morge ff naar de dealert, als ze de tandwielen kunnen leveren, ga ik het proberen.
Meteen nog ff wat andere dingen, schutplaat vervangen, die is nogal krom zag ik. En wat andere dingetjes meteen meenemen, zoals nieuwe motorsteun, bout brak namelijk af toen ik em los draaide |
Had alleen een paar bouten die echt niet los gingen, ook niet met de luchtsleutel :( .... ratel en een end pijp erop en klaar...
|
87 euro??
Of een bak halen op de sloop..... |
die heb ik toen der tijd gehaald voor mijn 8V GTI, 120 guldens.
Hopelijk gebeurt niet hetzelfde bij jou als bij mij.... versnellingsbak op de handen gevallen :( hij wou er niet onder vandaan, beetje wrikken en draaien en boenk... |
auw.....
valt opzich wel mee, 120 gulden voor een bak op de sloop.... |
Zeker, maar ze vragen nu overal de hoofdprijs voor :(
|
Heb tandwiel vandaag besteld, 2 euro goedkoper :) maandag was ie er.
Ondertussen ben ik HEEL hard aan de slag gegaan, met nog andere dingen die ik wou doen. Ik ga zo even projectje aanmaken op de site, PROJECTJE?? ja zo mag je het nu wel noemen :) Ben met tectiel aan het knoeien, trekhaak gaat eronder uit (jezus wat is dat ding zwaar, daarom hing ie dus achterover :) Houten binnenbak achterin gaat eruit, kortom check onze site over een uurtje en je weet wat ik bedoel. |
trekhaak er af en hij gaat gelijk weer wat harder 8) 8) 8)
|
Vandaag eindelijk gelukt om mn nieuwe tandwiel erop te krijgen, nou ja, eindelijk gelukt, vanavond eigenlijk pas echt mee begonnen om de oude eraf te halen en de nieuwe erop te zetten, Morgen het zaakje even verder in elkaar zetten, moet nog even een pakking en een dekseltje hebben van de dealert en dan kan het zaakje weer afgemonteerd worden, om te kijken of het werkt. Ben benieuwd....
|
hè hè... toch nog gelukt...
|
Ook maar eens een andere 5 monteren dan klinkt als een simpel klusje, of heb je nog moeten klooien met poelietrekkers?
|
Dat is op zich wel handig, maar een flinke schroevendraaier werkt ook, had het al bijna klaar toen ik dacht, ow had ook de poelietrekker kunnen gebruiken.
Waar je even op moet letten is het volgende, je hebt een 12 kantige stift nodig (12 kant inbus zeg maar) maat 12. En om de versnelling eraf te halen, moet de je schakelgaffel los maken, anders gaat het zaakje er niet af. Zal als ik klaar ben even uittypen hoe het precies in zn werk gaat. |
Je houdt toch een dagboek bij voor je auto's of niet...? :D :D
|
Marco heb niet zoveel pobs met de auto's.... zal wel een dunne zijn dan :D
|
maar hij doet het dan toch maar... ;) (op het oude VW forum zouden we " :ap: :ap: :ap: " typen... ;) )
|
hehehehehe
Dennis, als je eens wist wat ik de afgelopen 3 1/2 jaar al gemaakt heb aan de GTI dan praat je wel anders. Tegenwoordig valt het idd wel mee, maar dat komt omdat er zoveel nieuwe dingen op zitten :) Daarbij komt ook nog dat ik niet meteen begin te gillen als er ergens een schroefje ontbreekt of is afgebroken ofzo. Ga ook echt niet bij ieder moertje een topic openen op het forum van, Ik heb een moer kapot. In die tijd dat ik dat typ heb ik het al vervangen :) En ik ben al HELEMAAL niet zo dom als jij om te zeggen bij het minste of geringste, IK VERKOOP MN AUTO :D:D:D:D:D:D:D |
Wat jij in 3,5 jaar heb gehad heb ik in een half jaar gehad ;)
|
Ja nou, WAT ZEUR JE DAN !! :):):):):):):)
|
ben je er tenminste na een half jaar vanaf Dennis :D Dan is alles nieuw...
Marco, diesel al klaar of nog steeds bezig? |
Auto is nu wel z.g.a.n. idd.... maar heb er nog weinig lol mee gehad.
|
All times are GMT +1. The time now is 16:01. |