Quote:
En een lege portemonnee |
dat sowieso..
kom ik weer met het argument,dat het makkelijk is om 20 rooitjes te investeren in een auto die max de helft waard is.. natuurlijk is dat je eigen keus..maar je moet het maar willen , ik denk ook dat velen denken dat de Golfjes al dan niet GTI van de eerste bouwjaren nergens meer zijn te vinden...en dan aan zo'n avontuur beginnen maar als je echt gaat zoeken zijn er nog genoeg..ze zijn echter in handen van mensen die ze verzamelen of nooit verkocht hebben in de jaren 80-90 ,omdat toen de spoeling al dun werd,zelfs de eerste eigenaar.of gewoon ergens blijven staan zijn in een box of schuur dit soort auto's zie je zelden op straat en als ze verwisselen van eigenaar komen ze zeker niet op MP-Volksforum-Speurders etc ... ik ken een vent die heeft 3 Lancia Beta's uit begin jaren 80 waaronder een Spider Volumex..,die kent zowat alle eigenaren van klassieke Lancia's...mocht hij er 1 kwijt willen, hoeft ie maar even te bellen en klaar is kees..altijd animo, en jan met de pet weet nergens van.. wat ik wil zeggen hiermee..als je niet de juiste weg kent in het 'wereldje' kom je dikwijls terecht in het MP gebeuren en de daaruit vloeiende ellende ..lees; bergen roest en niet compleet meer..en altijd teveel betalende, omdat er zogenaamd geen meer over zijn.. ik zit zelf niet meer zo in de 'Golf scene'..maar in een andere hoek..(BMW)..en ken daar redelijk wat mensen in ... in een straal van 5 km rond mij weet ik een e30 Alpina b6 2,8 ,een 2002 Turbo(hagelnieuw),2 in nieuwstaat verkerende e21 323i's ...een 745i uit '78 met 55.000km erop .. die zie je hier geen van allen ooit rijden..maar dat wil niet zeggen dat het er niet is.. alleen de gemiddelde sterveling komt er gewoon niet bij in de buurt.. |
Maar dat soort wagens gaat ook niet vaak van eigenaar veranderen denk ik dan
Zelfde met iemand die bv 10 gti staan heeft. Die gaan echt niet weg denk ik dan. |
goh, klinkt me dat toch even bekend... :rolleyes: :D
|
:d :d
|
Te redden zal hij nog wel zijn.
Maar het zal je de nodige lasuurtjes gaan kosten. Mijne waren allemaal een stukje beter er aan toe en daar zat ook al veel tijd in om alles goed te krijgen. Persoonlijk zou ik hem ook helemaal in goede staat brengen als je er zoveel tijd/geld in steekt. Ik zou ook alles in een keer meepakken en niet beetje bij beetje. Dat in ieder geval de carrosserie in top staat is. |
Iedereen bedankt voor het meedenken! Ik ben tot nu toe nog steeds eigenwijs en toch wat plekken aan het kaalhalen om te zien wat ik allemaal tegenkom. :)
|
Quote:
Doe je goed. Je moet je niet te veel laten leiden door een paar meningen van mensen die je auto kennen van een paar foto's. |
Ik heb van diversen contacten vernomen in het Brabantse dat je vollop aan het lassen ben Ardjan. Ik zeg tijd voor een update. :)
|
Quote:
+1 |
Heb t een beetje gevolgt hier, en ik ben ook erg nieuwsgierig😉
|
Als je de rust en ruimte hebt. Gewoon beginnen , plaatwerk is niet zo duur en sommige dingen klop je zelf in model. Zorg dat je er enige vorm van overzicht in houdt. Niet alles in 1 keer er uit slijpen en eindigen met een verzakte gatenkaas. Maar inventariseren en stapsgewijs een deel aanpakken.
Desalniettemin is deze goed rot. Maar ik denk maar zo, een hele dorpel of een halve vervangen maakt ook niet zo veel uit ;) |
@yuli, er staan genoeg foto's op facebook, heb je michel als vriend? Maar de laatste tijd niet zo heel veel tijd gehad..
|
Mooi dat deze hersteld weer 1tje gered , hen zelf ook hoop werk aan mijn 76er gehad maar als deze straks klaar is zie ik waarvoor ik het heb gedaan!
|
En hoe is het met deze gti?
|
Een heel eind zover ik gevolgd heb op FB. De rottigheid is vervangen, de bodem al behandeld.
Is nu bezig met k-jet gedeelte en de warmdraai-regelaar. |
Mooi man👍👍
|
Bedankt voor de update yuli! Het schiet inderdaad wel op de laatste tijd, het doel is dan ook om er eind april mee naar W'see in Oostenrijk te gaan. :)
|
Graag updates hier plaatsen, ben benieuwd naar je vorderingen.
|
Quote:
Me too hehehe |
All times are GMT +1. The time now is 12:03. |