Hebben die wel een beetje een mooi model, nadat ze verbreed zijn? Ik vind die exact ronde gaatjes van sommige golf 2/3 modellen erg mooi staan...
edit: Hoe zit het eigenlijk met het naafgat? Ik ga eens even speuren naar een Renault 16" fotootje....edit De Renault Laguna uit omstreeks 2001 heeft 16" staal, steek en breedte onbekend. |
heb er helemaal geen idee van... 16 inch verbreden lijkt mij zowieso niks... ;)
|
Quote:
Vertel er eens meer over, jij hebt ondertussen een aardige kijk op velgen ;) Het zouden trouwens Megane velgen ipv laguna velgen moeten zijn. |
ja die zijn er, en dan nog... veel te groot :rolleyes:
Maar nu even wat anders, ik heb nu polo staal gekocht in 13 inch, die wil ik dus ook verbreden (en dat ga ik ook zeker weten doen :D ) 7,5 en 8 J wordt 't ook sowieso. Alleeeeeeen.... paar vraagjes nog; - moet ik ze compleet schoon maken of maakt dat geen moer uit? Want krijg ze niet perfect schoon, omdat er zo'n diepe rand inzit - ET op letten? Of gewoon laten verbreden, alles best... komt wel goed..? Verder nog tips voor 13 inch? ;) Weet al best veel, maar goed alles effe zeker checken. |
*die diepe rand zit waarschijnlijk tussen het hart en de velgrand. gewoon voor het spuiten een dikke rups kit op leggen, dan heb je ook minder last van roest op die rotplek.
*compleet schoon hoeft niet, maar het moet wel gewoon netjes zijn. Niet dat ze met de slijpschijf door het mos moeten ;). *Et-waarde? tsja, vrijwel niemand let er op. je kunt eventueel de harten verder naar buiten laten zetten, maar of dat nou echt nodig is? nehhhhhhhhh. Je loopt dan ook kans dat je velgen aan de binnenkant gaan aanlopen tegen de schroefset o.i.d,, afhankelijk van je setup daar. *tips? 175-50-13 ;) ennuh... foto's posten! :cool: |
mooi, en 175/50 komt zeker :D foto's komen eraan als ze klaar zijn... maat van me gaat ook mee met 15 inch Chevy velgen :D
|
ik laat ze zaterdag verbreden maak ik wel een paar foto's voor de fotogeilen onder ons gehgeh :D
|
All times are GMT +1. The time now is 14:02. |