Jeanot, ik bel je morgen ff. Groeten.
|
Quote:
Bedankt voor het shoppen. Ik had al een bod gedaan op de 17inch Turbo velgen maar helaas net weg. Kun je de foto met de BBSen even van de zijkant shoppen. Staat erg dik. |
Quote:
Kan niet wachten... :biggrin: |
Quote:
ow okee, ik dacht dat die 675 standaard was.. dubbele fan, tis geen vis ;) mijn oude gt 16v bleef namelijk origineel ook niet echt lekker koel in de stad |
X-line
Dit is wel erg lekker:
|
Nee dank je Jeff.
Ik wil nog wel een keer de trekhaak weghalen. |
Quote:
Is dat zo? :rolleyes: :p |
Quote:
|
Wat ziet dat er toch heerlijk uit,
Kun je nu toevallig nog shoppen met C2 en S4 in gepolijste staat aub. |
Quote:
BESTELMAJOOR :p :biggrin: Wil gerust hoor, maar dan moet ik ff pics hebben van deze velgen... kan niet blijven zoeken :wink: Dan wel graag foto's van de velgen vanuit n zelfde hoek genomen als die van jouw passat... succes met zoeken ;) |
Quote:
Ik heb er enkele gevonden. Kun je mij even je mail adres geven zodat ik ze kan versturen naar je. |
Quote:
Jan heb je toevallig nog zo'n grill liggen??? |
Zoek je zoiets??
|
Quote:
Ja, idd zoiets. Heb je die toevallig over???? ;) |
Nee dat niet, kwam em tegen op vwmoruf. Toen ging er een lampje branden. Wellicht is dat zelf te maken.... Beetje poly hier en daar. Zou me er wel eens op willen uitleven ;)
|
Quote:
Dat idee heb ik zelf ook idd. Heb wel wat ideeen om hem naar me zin te maken. Maar als iemand nog zo'n grill heeft liggen dan is het toch makkelijker. :wink: |
jan die heeft een standaard grille liggen als je die koopt kan je zelf eens lekker knutselen met een eigen ontwerp...
als het netjes word ben je wel uniek... die BBS'sen staan wel heel dik eronder hoor... |
Ik zoek idd ook een embleemloze grill voor te experimenteren.
Heeft iemand die nog???? |
Grille kost maar 380 Euro bij de dealer :D
|
pm jan_gti_16v even die heeft zo een grille liggen een orginele maar dan kan je hem zelf wel maken...
|
All times are GMT +1. The time now is 22:40. |