195 50 15 de jaren '90 maat ;)
oude tijden herleven. :D |
Quote:
:thumbup: |
Ga je ook op een 5x100 rijden ??
ben benieuwd welk kleurtje ze worden ;) |
Ik denk dat ik met adapters ga rijden.
Et technisch komt dit goed uit. 20 of 25mm. Of voor 20 en achter 25. Dus mocht iemand nog wat in de weg hebben liggen. :D Nog even goed uitmeten, maar volgens mijn excel bestand moet dat goed uitkomen. Daarna nog een mooie bandenmaat kiezen. Wat een dilemma's toch allemaal in het leven :screwy: |
|
Dat zal iig een stuk sneller gaan dan schuren
ben benieuwd hoe ze gaan worden Wat is de ET van die wielen eigenlijk ? |
Waarom de harten er niet even uiten de banden er even af. :shake:
|
Welke afbijt gebruik je?
Ik heb zo'n blikje van de doe het zelf, maar dat werkt niet. |
Quote:
Ik kon het niet laten. :D :D Ik had niks te doen thuis. Eerst de bandjes eraf nu. Zijn kaal en rijp voor de kliko. Quote:
Opdroog meuk van Alabastine, is ook niet alles. :mad: MOet er zeker meerdere keren op. De Blanke lak op de randen gaat er makkelijker af. De lak op de harten is degelijker. Dit komt nog niet eens los bij de eerste smeerbeurt. je voelt wel dat de lak zachter wordt. Maar ik denk dat ik de harten wegbreng, als het niet wil vlotten. |
Harten zou ik inderdaad laten stralen. Mijn 772's waren bijna resistent tegen verfafbijt. Zelfs de straler klaagde dat de verf er niet af ging :D .
|
Quote:
Stralen gaat niet gebeuren als ik ze wegbreng. Dan laat ik ze ontlakken. Heb goede verhalen gehoord over Enso in Echt. |
|
Had de foto's al eens gezien, knappe g60 man :thumbup:
|
Thnx, hij word iedere dag mooier lijkt het wel. Terwijl ik er niks aan doe.
:wuv: zal het wel zijn. |
Heb je de bbs'en al klaar? Ik heb deze ook nog liggen maar moet ze nog klaar maken.
|
Mooie foto's Rob, de auto wordt idd met de dag/week mooier.
:thumbup: |
|
Nette G60, leuk project keep on the good work.
|
Quote:
Ik heb er zelf ooit een set laten ontlakken. Mooi werk aan een correcte prijs ! Als ik ooit weer een set ontlakt moet hebben gaan ze weer naar Enso :) |
All times are GMT +1. The time now is 04:19. |