GTD logo´s
Tip, je kunt de GTD logo´s voor de zijschermen kun je nieuw bestellen bij vwclassicparts...
Heb ze daar ook voor mijn Jetta besteld. Als je er een foto van wilt moet je maar ff een pbtje sturen. Verder mijn complimenten, super nette Golf!!! |
Quote:
de golf denk dat hij een mini is... staat in grondverf |
Quote:
reeds gezien, maar waar ga je dan met je pinkers heen? |
Pinkers in de zijschermen hoeven niet, er zitten er al in je bumper he ;) .
Voor dikke doorzichte plastic als je echt sterke wil ga je best eens langs de aveve (de boerenbond :D ) en vraag je serre plastiek, kost geen drol en gaat 20 jaar mee buiten in weer en wind. Mocht je geïnterreseerd zijn in wolfsburg logo'tjes voor in de zijschermen (ipv. pinkers). Heb ik een setje zitten op een gtd die ik in afbraak heb ... |
zoals golffan zegt, zijn niet verplicht dus kun je laten vervallen
|
firmin zijn cataract is weg:
maw ik heb de verstralers uitgekuist |
alternator vervangen:
verstralers gekuist: en vervolgens hella stickers opgehangen: en dit is iets voor een projectje voor deze week hopelijk: |
Goed bezig zeg. Heb jij nu een colafles onder de kap gemonteerd? Zo ja, is dat voor je carterontluchting ofzo?
en heb je de verstralers uit elkaar gehaald of nieuwe gemonteerd? |
die colafles is een maatregel van de vorige eigenaar omdat de dieselpomp een klein lekje heeft. Binnenkort gaan we dat aanpakken door de o-ringen te vervangen en meteen de lda aan te passen.
De verstralers heb ik uit mekaar gehaald en gereinigd. |
vandaag de dakhemel eruit gehaald...in 3 stukken, de dakhemel is in bedroevende staat we zullen er dus serieus wat moeite moeten insteken want nieuwe zijn niet te krijgen.
Bezig met de dakhemel volledig te versterken met glasvezelmatten: tis allemaal kapot :( glasvezel overzetten met hars, spul wordt echt beenhard, je moet de randen afslijpen met de dremel: |
Wat een gaaf ding!
|
Is er een om te volgen.
|
Hemeltje is inderdaad een regelrechte ramp. Ik heb er laatst bij me broertje een uit getrokken met het idee om de bekleding er netjes op te lijmen en terug te plaatsen. Ik heb me best gedaan maar toen ik halverwege was zag ik de bui al hangen. Eruit getrokken, dubbel gevouwen, hup de container in :shake:. Maar gelukkig zijn er ook nog mensen die wel serieus moeite in een hemeltje willen steken. top werk, ben benieuwd hoe het straks uitpakt!!! :thumbup:
|
Vandaag de stof besteld voor de hemel, het is zwart leder geworden dat gebruikt wordt voor boten, 'atlantis' noemt het.
|
intussen komt er terug stevigheid in de zaak:
|
ze staat terug te blinken, ze heeft 2 weken stilgestaan dusja een kuisbeurt was aan de orde.
ff nieuw productje proberen, autofinesse iron out: ook nog wa verder gepolyesterd aan die hemel, nu is hem eindelijk stevig. Rest mij 'enkel' nog de binnenkant goed krijgen, de gaten maken waar nodig en de stof kleven. Nog 2 weekends werk dus. |
de bekleding is er:
|
Goed bezig! Echt een hele keurige GTD!
Complimenten voor je aanpak |
Bijna klaar voor bekleding:
|
ben heel benieuwd hoe dit gaat worden! Gaat het niet resoneren straks als je het gemonteerd hebt? Of ga je er ook nog iets van isolatie o.i.d. bovenop plakken?
|
All times are GMT +1. The time now is 06:28. |