wel cool dat je de geschiedenis weet!
pur.... :eek:;) |
Quote:
Yup word weer okergeel :cool: |
Quote:
nee hoor marinogelb :p maar idd dezelfde kleur |
En ga je hem technisch origineel houden, of heb je andere plannen ermee? Persoonlijk zou ik er een GTI van maken (DX blok + 5 bak), maar optisch origineel houden op verlaging na... Maarja, 'tis niet mijn auto!! :D
|
Technisch blijft de auto origineel. DX blok is inderdaad een leuk blok, maar ik ben tevreden met het originele 75pk sterke FP blok, misschien (lees heel, heel misschien) in de loop der tijd dubbele carburateurs erop. Ook heb ik nog geen plannen voor verlaging en velgen. Kortom blijft de auto voorlopig origineel, voor het laatste geld dat ik nog niet precies weet wat ik wil, en dat verlagen meestal veel geld kost wat ik nu liever ergens anders aan besteed. En tsja origineel zijn ze niet lelijk, en zie je niet vaak origineel meer
|
Ik kan je geen ongelijk geven dat je hem terug naar origineel wilt brengen, zo houden ze ook het meest hun waarde. Maar upgrades binnen het VW merk kan altijd natuurlijk!
Mooi project, ik blijf hem volgen... |
`t blok zou ik ook gewoon zo laten ... en idd later carbs (als `t kan...)
en na de restauratie zou ik em flink naar de grond brengen met een schroefset en fijne wielen eronder doen :) |
Afijn hier moet een foto komem van het aardig kale carosserietje
Het enige wat er nog aan zit is de bobine, hoofdremcilinder, stuurmeuk de de ramen. |
afijn even een update
Dit weekend ga ik een aantal onderdelen ophalen, waaronder een strak dashboard (oude was echt gatenkaas). Ik ben erg blij dat ik deze gevonden heb, ik heb al een hoop beschadigde dashboardjes gezien maar nu toch een mooie gevonden :) De behandeling van de bodem ben ik ook al helemaal uit. Bodem word met een borstel op de flex schoongeborsteld waarna de straler het nog netjes afmaakt en de bodem in de epoxyprimer zet, daarna zal een laag bodyschutz volgen. |
De laatste dagen ben ik bezig geweest met het kaalmaken van de bodem en wielkasten. Na dit "klusje" gaat de auto naar de straler die de bodem en de wielkasten nog even straalt en het vervolgens bedekt met epoxyprimer.
Alles wordt wel een grote bende maar het resultaat mag er wezen, ik ben (nog) geen noemenswaardige roest tegen gekomen. Het is niet het fijnste werk maar als je eenmaal goed ingepakt aan de slag gaat is het prachtig om te zien hoe de bodem tevoorschijn komt, ik zou er bijna nog plezier in krijgen :p Afijn foto's de wielkasten voor En een deel van de bodem, de rode pijl wijst naar een draad eind waarmee de triangel vastgezet word, deze is afgebroken. Hoe is dit op te lossen, opboren en draad in tappen, elke bruikbare tip is zeer welkom. Tis nog niet klaar, maar ik ga morgen weer vrolijk verder :) |
gaat allemaal de goeie kant op vossie :) ben nu al trots op je :D
|
zo goed bezig hoor :thumbup:
|
wel een klussie zeg!
|
Zie nieuwe topic onder watergekoelde projecten
|
All times are GMT +1. The time now is 08:54. |