![]() |
|
|
![]() Wat een mooie foto..... kwijl kwijl :D:D Hier kan ik nou uren naar blijven kijken :rolleyes: |
tja niet veel gemist .was dus een erg hoog golfplastic tupperware party .
zo te zien een paar leuke sletta's 1 en golfjes 1 .enkele rocco's . had hier de hut vol zitten ,dus kon niet weg . en dan nog van die homofiele leren slipjes over de motorkap ,kan het echt niet waarderen |
ondaks dat we er vrij laat waren och nog een aantal fotows kunnen maken.
voor de rest kijk op www.vwteampg.nl. have fun 8) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
@ kevin; zo laag ligt die golf van jou nog niet!!!!!
![]() |
jaja, tussen die passat en die golf op de achtergrond staat ie dan, mijn nasi suzuki!!!! |
|
Quote:
Dan sjop je dat ding zo een stuk naar beneden :D :D :D |
hahaha wel netjes gedaan!! waneer kwam je schroefset er eigelijk onder?
|
Quote:
dankje dankje, de schroefset komt er of dit of volgend weekend eronder. Misschien dat de wagen verkocht gaat worden of dat ik er zowiezo gewoon een andere voor krijg, maar dan betalen ze de schroefset maar terug want zo'n koni schroefsetje kost me ook genoeg!! :mad: |
snap ik, ben je het nu echt helemaal beu met je wagen dan?
|
Quote:
niet met de wagen, maar met die dealer. Word telkens lichtelijk agressief als ik die mensen aan de lijn heb!! De aftersales manager heeft vanmiddag een gesprek met de directeur.... en hij zou me terug bellen.... Gebeurt toch niet..... Het is gewoon zo dat telkens als ik aan die wagen denk, erin in ga zitten, erin rij, zakken die gedachtes iedere keer weer af naar die dealer en de kutsituatie. En dat is echt niet leuk als je grootste passie vw is.... :frown: :mad: maar dit is echt way offtopic, ik heb ook een aparte thread in het mkIV gedeelte :biggrin: anders krijg ik ze weer over mijn flikkert :eek: :biggrin: |
Over dat plekje voor die jetta... er werd al dagen lang gewaarschuwd: het wordt druk, dus kom op tijd. Tis maar wat je er voor over hebt, en het is altijd nog zo geweest: hoe eerder je er bent, hoe meer kans op een goede/mooie plek. Punt... voor de rest, het was een superdagje, de file en de foto's staan uiteraard ook weer op vw-speed.nl.
|
Quote:
nee, er waren best veel oldskool wagens hoor |
Vond het tuppeware gehalte ook veel te hoog, na een uur alweer genoeg gezien....
Ieder zijn eigen smaak wat dat betreft maar ik kan er niet voor warm draaien. |
ben dus niet de enige die geen warme gevoelens kreeg bij pon......
die zwarte type 1 met origineel GTI grill en de 16ers BBSen was echter briljant:) |
die was zeker netjes bobby ! ik heb me er goed vermaakt en vond het tupperware-gehalte niet zo hoog moet ik zeggen. Ik heb veel ergere dingen mee gemaakt dan dit. Verder werd er goede muziek gedraaid en een gemoedig sfeertje. Jammer dat de burgers niet super waren maar wel smaakvol. Koffie van de texaco is gewoon ronduit triest.
|
idd was cker netjes......
misschien dat ik me wielen wel helemaal laat blinken..... we zien wel |
tog nog iemand...
Quote:
Ahh eindelijk kom ik een pica tegen van me Brik op de weg golfje...... :D :D Had hem aan het einde van de dag ook nog bijna gebruikt bij zo'n sjembek in een bmw die ons bijna van de weg drukte. Komt alleen niet erg overtuigend over denk ik, zo'n geeteeietjuh als politiewagen. Meeting was zeer geslaagd tog een van de leukere meetings denk ik.... |
All times are GMT +1. The time now is 13:37. |