Het lijkt me ook zeker geen show stopper,
wij gaan er zeker proberen erbij te zijn. qua lokatie is de manege in panningen mischien een id of de camping in sevenum. De mannen daar zijn al iets gewend. ;-) |
Ik ben momenteel in onderhandeling over een terein van een opgeheven voetbalclub in Zuid-Limburg.
Wellicht kunnen we dus binnenkort meer communiceren over de lokatie van het treffen... |
in sevenum kom je volgens mij niet meer binnen (lang verhaal)
was van het weekend in de UK, heb nog wat mensen geprobeerd warm te maken en er was wel degelijk intresse (altijd nog maar afwachten wat de uiteindelijk brengt, maar toch) |
Quote:
Quote:
|
Is er nog nieuws t.a.v. de spijlbusmeeting volgend jaar :confused:
|
Quote:
Effe niet veel. Ik ben in afwachting van een reactie van de gemeente waarin we gebruik willen maken van een evenemententerein. Zodra de lokatie vast ligt hebben we inzicht in de kosten en kunnen sponsoren benaderd gaan worden. Zodra de lokatie en sponsoren bekend zijn kan de flyer afgerond worden. De (offline) 4-talige website is zo goed als af. Inschrijving gaat per 1-1-2006 geopend worden. De website gaat in het na-jaar online. Ik hoop dat bovenstaande je " :confused: " gevoel weg neemt. |
Zeker Frank, dit is toch al weer heel wat info. Zo te lezen maak je aardige vorderingen. Mooi man :)
|
De vorderingen staan eigenlijk effe op een laag pitje.
Ik ben sinds vrijdag in bezit van de sleutel van m'n nieuwe woning en verhuisgerelateerde activiteiten staan dus effe bovenaan m'n proriteitenlijstje. |
Eigenlijk had je ff op Spa reklame moeten maken, jee wat waren daar veel spijltjes zeg :eek: :eek:
|
@Havingfun: We konden nog geen reclame maken in Spa omdat we nog wachten op het accoord van de gemeente m.b.t. de toestemming voor het terrein. Als gevolg van de vakantie periode heeft de gemeente meer tijd nodig om m'n aanvraag te behandelen.
D'r waren inderdaad heeeel veel spijlbussen in Spa. |
wat een super idee! Hoop dat ik m'n bus op tijd af heb ervoor!
|
Juli 2006 hoop ik dat die van mij wel rijd!!
als dat zo is ben ik er zeker bij!!! |
Quote:
Heb je meteen een mooie streefdatum. |
Duits blad..?
Achter de schermen wordt er nog steeds hard gewerkt aan de opzetten van het eerste Spijlbustreffen aan Nederland.
We zitten momenteel midden in de vergunning procedure en zullen officieel gaan communiceren zodra formeel 'alles' rond is. Dit om onszelf te beschermen tegen een aankondiging van een datum en/of lokatie verschuiving of het onnodig maken van kosten. Nou heb ik deze week vernomen dat er een Duits blad moet bestaan getiteld" Wo trift man sich in die(of der) VW Scene. Ik kreeg de tip om het treffen ook hierin aan te kondigen. Ik vind via google echter niets op deze naam. Heeft er iemand hier ooit van gehoord. Een url zou zeer welkom zijn. Update: Gevonden! www.bugnet.de |
Nadat al eerder bekend is gemaakt wat de data van Nederland's eerste Spijlbustreffen wordt (30 juni t/m 2 juli 2006) dan nu nog een tipje van de sluier: Als de vergunning procedure volgens wens verloopt hopen we rond de jaarwisseling officieel te kunnen aankondigen wat de lokatie wordt.
|
Quote:
PPPFFFFF kon het nog verder :rolleyes: :D :tongue: hellemaal aan de andere kant van nederland verder dan budel hellemaal in Zuid-limburg :D maar we zullen ons best doen om er heen te komen... mischien gaan we daarna dan maar meteen naar Frankrijk en Spanje :D Gr. michiel |
Quote:
De meetinglokatie, die wij als organisatie op het oog hebben, ligt niet ver van de route-du-solei en is idd daarmee goed te combineren met een vakantiebestemming zoals Frankrijk of de Belgische/Luxemburgse Ardennnen of 'gewoon' Zuid-Limburg. Mede door het internationale karakter van de meeting is gekozen voor een lokatie dicht bij landgrenzen. Kun je meteen kennismaken met je mede Combi & Bulli en hopelijk ook Split Screen Van rijders. ;) Om het spijlbustreffen voor Budelbezoekers, waarvoor Zuid-Limburg ver rijden is, aantrekkelijker te maken hebben we voor een weekend (30 juni t/m 2 juli 2006) gekozen die niet aansluit op het Budel 2006 weekend (16, 17 en 18 juni 2006). Dit soort opmerkingen zullen te vinden zijn in de FAQ van de meeting website die gelanceerd wordt nadat de vergunningprocedure is afgerond. (rond de kerst). Mede door dit soort verhalen wachten we nog effe met kosten maken totdat e.e.a. 100% geregeld is... |
Quote:
De vergunning is nog niet verleend. D'r heeft een buurtbewoner een brief naar de gemeente gestuurd. Hij is oa bezorgd over de verkeershinder, veiligheid, woongenot, enz.... |
is vast iemand die Opel rijdt :chair:
|
Quote:
Reden ze maar een Opel.. Denk dat het eerder zo'n dorpszeikerd is, die de hele dag achter zijn geranius zit te kijken of alles naar zijn wens verloopt. Als je dan een keer je auto wast op zondag belt hij direct de politie. Stel je voor he dat er 2 dagen van je leven iets gebeurt bij je voor de deur, en dat je 1 nacht iets meer herrie hebt dan normaal. T zijn gewoon beroepszeikers maar ik nul,nul respect voor heb. |
All times are GMT +1. The time now is 19:56. |