Quote:
Volgens mij heb ik voor een set van 4 velgen net geen 1300 Euro betaald incl verzenden naar NL |
Dat valt nog mee, erg vette wielen!!!!
|
Super vet machien!!!
|
Wat een dik apparaat!! Geweldig :D
|
Geweldige auto deze al in het echt mogen bewonderen, een ware schoonheid met gigantisch veel oog voor detail.
|
Bedankt voor jullie super positieve reacties :)
Ik kan binnen een paar weken weer wat nieuwe foto's posten, want het begint weer aardig op te schieten. Ik moet zeggen dat ik echt super blij ben met de nieuwe look met de originele verlichting incl. de oranje knippers en gril met rood biesje enz. Ook de spiegels worden vervangen voor die van het oude type die normaal gesproken op de deuren met spijltje geschroefd zitten omdat deze er nu echt niet meer bij passen. Ik wilde er vorig jaar al mee naar Volksdub en kreeg mijn auto niet klaar omdat ik veel te druk ben. Ook nu ben ik nog steeds heel druk, maar heb er steeds even aan kunnen werken op de avond of zaterdag. Nu heb ik hem ruim op tijd klaar en er is heel veel aan veranderd wat hem wel goed heeft gedaan denk ik :) Voor deze datum is er nog geen leuke meeting zo ver als ik weet en dit zal dan weer de eerste keer zijn dat hij weer in het wild te zien is ;) |
Arnhem dub inn zou een leuke zijn
2-6-2013 |
Quote:
Ik moet je zeggen dat ik niet bekent ben met deze meet, maar ik ga even kijken of het wat is, want is maar een klein stukje bij mij vandaan :) |
Er is inmiddels best wel weer wat gedaan aan de Golf, maar veel is niet zichtbaar zoals de nieuwe draadboom die er nu in zit.
De downpipe is bijna klaar en kan ik as Dinsdag afmaken/monteren: De intercooler en nieuwe radiateur zitten er ook alweer in en ik zal deze week weer een paar nieuwe foto's plaatsen. Het begint op te schieten gelukkig :) |
Super!
Ben benieuwd naar de update fotos ;) |
Er is eindelijk weer een update van mijn blauwe Golf.
Hij is nu voor 98% klaar en ik kan er over een paar weken weer mee gaan rijden zoals het er nu naar uit ziet :) De downpipe kregen we er met veel moeite in en het laatste gedeelte heeft een kameraad van mij onder de auto moeten lassen: Oliedruk-sensor af gemaakt en zit nu ook eindelijk naar mijn zin: Nieuwe radiateur klaargemaakt omdat de vorige nogal krom getrokken was door de hitte :rolleyes: De nieuwe originele koplampen gemonteerd: Wielophanging weer afgemaakt. Ik heb deze remmen nu al 4000km mishandeld, maar ze houden zich erg goed: Water-retour leiding voor de turbo gemaakt: De bekleding van de deuren afgehaald voor het monteren van de nieuwe spiegels en een paar kleine speakers omdat er nog helemaal geen muziek in zat: De gril gespoten wat mij echt zwaar tegen viel om netjes te doen: Auto een paar CM verder laten zakken: Ik hoop dat ik hem deze week weer aan het lopen heb zodat ik er eindelijk weer mee weg kan :) |
:thumbup:
Echt netjes! Verbouw je een complete Golf met 20VT en alles erop en eraan, en dan mopperen over de grill spuiten :D |
Lekker bezig Wilco! Flinke downpipe....3" ?
|
Dikke mk2!
Twee kleine woordjes en meer niet nodig :cool: :thumbup: |
Super! lekker wat kilometertjes maken dit seizoen :cool:
dik apparaat |
Ziet er allemaal weer zeer netjes uit potverdomme kan niet anders zeggen :thumbup:
|
Quote:
Hallo René, De downpipe is idd 3" en gaat halverwege de tunnel over naar 2,5 inch. |
Bedankt voor jullie positieve reacties :)
Ik zal er niet veel mee gaan rijden, maar er alleen af en toe mee naar een meeting gaan. Ik ben liever bezig met een auto dan dat ik er mee rijd en om deze reden zal deze auto in de verkoop gaan als er een serieuze gegadigde is. Ik heb deze auto nu 14 jaar en heb er 4000km mee gereden in totaal, waarvan misschien 1000km door mijzelf. Ik wil hem netjes afmaken, er nog even van genieten door er een paar keer mee naar meetings te gaan enz. :rolleyes: Graag wil ik verder met de Seat Leon Supercopa omdat dit weer nieuwe techniek is waar ik ook weer mee verder wil en kan. Over het algemeen wordt de interesse in de oudere modellen toch minder en wil hiermee laten zien dat er ook veel mogelijk is bij de nieuwere modellen. Ook ben ik bezig met het klaarmaken van mijn daily wat een Dodge Ram 2500 Cummins 24v is. Ik ben aan het sparen voor een kar zodat ik volgend jaar op shows en meetings kan staan met een stand :) |
Mooie updates weer! :thumbup: Strak met die rode bies ook! :cool:
|
Quote:
Automaat? Breng de bak dan op voorhand ff langs bij Transco Die maken hem Nederland en aanhanger-proof :D |
All times are GMT +1. The time now is 07:50. |