Quote:
thx.Ga ze zeker zo laten. De mijne komt in de winter toch nie buiten. |
das echt ideaal.. mijne is ook daily:( maja heb zoiezo geen goeie garage beetje jmmr.. maar alles netjes bij houden komt het allemaal wel oke he:D
|
Quote:
idd.ik heb een grote garage kunnen 3 auto's in.Mer als je nie te zot doe enzo is da te doen he als daily. |
Hier betere foto's van de porsche c2 onder de golf
|
Sorry vond hem op de immi le mans dikker, maar das mijn eigen smaak, voor de rest een dikke auto
|
thx.Idd ieder zijn eigen smaak.ik vindt het op de porsche veel fermer.
|
beter de trommels mooi zwart maken, nu overheerst het heel erg!
vindt persoonlijk de C2's ook mooier dat wel! :thumbup: |
De trommels komen idd nog int zwart het materiaal staat al klaar.
|
Quote:
:thumbup: |
Heb is een vraag de velgen vanachter zo laten of ne brede adapter dat hij wat breder sta vanachter.
|
Vind het zo niet verkeerd uitzien maar als het nog iets breder kan achter, waarom niet :D
|
Quote:
Sluit ik me bij aan. Ze lijken kleiner op de foto. De le mans maakte em breder. Verder een hele nette mk3 :thumbup: |
Kijk gewoon ff hoe je uitkom met wielrand..
En als kan is breder vaak mooier.. |
Ik kan nog breder .van voor zit ne adapter van 3 cm tussen en van achter van 2cm.
Van voor is het perfect met 3 .Maar heb de adapter van 3 eerst van achter gepast en dat ging en dat was wel graaf.Maar wisselen gaat niet die van 3 moet van voor blijven want met de adapters van 2 zit mijn velg rand tegen de verstel moer.maar gelukkig kan ik mijn 2 cm adapters wissel men ne maat van mijn zijne 3 cm adapters. komt wel in orde. |
Zou mooi zijn dan.. makkelijk als je het al ff kan omwisselen om t even te zien
|
Idd.en gelukkig heb ik ne maat die wil wisselen.
|
Porsche's zijn veel beter dan de imi le mans, alleen al om 't imi gedeelte :thumbup: Maar vind ze ook mooier staan!
|
Thx man vindt het ook veel beter dan die imi le mans.
|
De nieuwe achterlichten liggen ook thuis.
|
De nieuwe achterlichten. (de pinker komt nog in het rood)
|
All times are GMT +1. The time now is 15:03. |