Wat een verschil, gelijk een dikke golf!
|
Danku! Doe mn best om d'r wat van te maken :P
|
jammer dat dit forum geen like knop heeft, anders had je een hele dikke duim gekregen! mooi geworden zo! strak, en zoveel mogelijk ook origineel. erg mooi! :thumbup:
|
ziet er goed uit!! misschien een gti 16 klepper einddemper een idee? zelfde als onder die blauwe type 2 zat ;)
Groet, Roy |
Dankjewel voor de reacties!
Roy, Zoiets moet er nog wel onder komen. Heb voor nu even een eindstuk erop geknalt van RVS zodat het nog iets lijkt. Binnenkort maar eens rondkijken of ik er wat anders leuks onder kan vinden. Voor nu even richting de APK toewerken en kijken wat dat word! Volgende maand alweer... To do: APK doorkomen.. ze vinden altijd wel iets! Andere einddemper (á orginalie GTI) Buitenspiegels in kleur spuiten Hou jullie op de hoogte! |
Hij is weer APK gekeurd!
€ 67,- was de schade dit jaar (incl afmelden en roetmeting!) Heb zelf de gordel en remkrachtverdeler achter moeten vervangen. Totaal € 50,- op de sloop en wat tijd. Kan in ieder geval weer jaartje rijden! |
Auto verkocht aan een kameraad van mij omdat ik wat anders op het oog had. Rijd nu nog steeds in de omgeving rond dus!
Mijn nieuwe daily ; toen ik hem net had opgehaald Na 4 dagen toch wat nieuws eronder :tongue: VW Golf MK5 1.9TDI uit 2005 met net 233.000 op het klokje. In 2007 geimporteerd en sindsdien maar 1 eigenaar gehad. Alle onderhoudsboekjes aanwezig en in januari nog een nieuwe koppeling/vliegwiel en bijbehorende gehad á 1240 euro. Optisch is het gewoon een schoonheid. Geen deukjes of krasjes. Echt een paar kleine puntjes. Alleen de motorkap valt iets over te zeggen betreffende steenslag. Ga er optisch niets meer aan doen. Vind hem prima zo! Komt alleen nog een RNS510 in en een Infinity Basslink T! Groeten! |
Gave velgen staan m goed, veel veilige km's :thumbup:
|
Mooie wagen idd.
Gewoon netjes bijhouden. En miss een schroefsetje?? |
Danku!
Netjes houden gaat goed komen. Schroefset doe ik niet. Wil nu liever wat meer rijcomfort. Dat is ook een rede dat ik dit nu rij ipv 't golfke 2. Qua uiterlijk ben ik tevreden. Nu nog even audio en toebehoren een upgrade geven. |
Nette 5, ziet er goed uit.
|
Gistermiddag te horen gekregen van mijn ouders dat ze krassen hadden gezien op mijn motorkap die er eerst niet waren.... en dan zie je dit:
---- Gepolijst en weg :thumbup: |
-
|
All times are GMT +1. The time now is 23:24. |