![]() |
Quote:
Bedankt voor de informatie! Dan hoef ik niet te passen van te voren.. |
Ziet er top uit :thumbup: Zal wel stukken sneller zijn als de abf denk ik ofniet?
|
Tof!
|
150 pk uitvoering ja? Dat wordt dus nog chippen :D
|
Leuk, maar ik mis 2 cilinders...:)
|
Nice!
|
Dat trekt wel lekker zo`n 150pk 1.8T! Heb je hem inmiddels al laten chippen? En een filmpje overdag gemaakt? :)
|
Dat zal wel als een malle gaan! Hoeveel dempers heb je er nu onder?
|
lekkere sleeper :tongue: altijd leuk beetje vermogen onder de kap
|
je dumpvalve is kapot hij resoneerd in je luchtfilter.
|
netjes hoor alleen nog ff een vw kap op zoeken. ipv de audi kap.
|
Echt netjes geworden Tim! Zou lekker die lelijke kap eraf laten....bloot kleppendeksel lijkt veel ruiger :D
|
Had je toch beter mijn K04 kit kunnen kopen, heb je ook direct goede injectoren erbij!!
|
Ziet er goed uit Tim :) ook in het echt en lekker snel is die zeker
|
Lekker bezig Tim!
|
Mooi spul, je bent weer (nog steeds) goed op dreef.
Kan ik in de dagen voor Koninginnedag ff langsdroppen, om ook de bak voor Niels op te halen? |
Zou fijn zijn, kan ik Niels ook weer blij maken. Zoals het er nu naar uitziet ben ik er van zaterdag t/m dinsdag, en mét de VR6!
|
Mooi pijpje op je tvkast! ;)
Met welke turbo zijn die tijden gereden? |
Stand alone ecu erop, kan je gelijk die eindtrap eraf halen en die "lelijke" bobines! ;)
Ik vind het er allemaal netjes uit zien! Als de ko4 erop zit pakken we wel een trackday! Komt goed! |
Tim...bedankt voor de leuke rit in de omgeving! :)
Het ging goed van z'n plek, maar een beetje meer uitlaatgeluid zou wenselijk zijn om het snelheidsgevoel beter te beleven. En een K03s turbo erop kan ook geen kwaad. ;) Ben waarschijnlijk ook wel wat te verwend geworden met al die retesnelle Porsche's. :rolleyes: Volgende keer de VR6 er bij de stoplichten naast, als er geen twee versnellingsbakken inzitten. :cool: |
All times are GMT +1. The time now is 14:40. |