Quote:
bestaat er een mogelijkheid om meerdere foto's in 1 keer te uploaden?? |
damn... weer wat gemist :(
|
baal echt dat ik nietr geweest ben als ik dit zo zie, en ook dat ik me golfje weg heb gedaan :mad:
|
Quote:
Ik heb jou ook niet gezien Mell!?!?!?! Gave meeting, met veel mooie rides, en heerlijk weer op de koop toe!!! Wat wil je nog meer! Grtzzz |
heb al mijn foto's al toegevoegd
@ marcski, je kan mijn vorige reply dus gewoon negeren ;) |
Hello allemaal
Juist gedaan met alles af te breken op de parking van Carrefour... :eek: Bij deze zou ik, in naam van de club MVR RACING VZW, alle mensen willen bedanken diee vandaag naar de tweede editie van Retro VWMania zijn gekomen. Zonder jullie zou een mooie meeting als vandaag niet mogelijk zijn!!!! Tevens wil ik ook de sponsors en handelaars bedanken voor hun vertrouwen in ons evenement. En wat de catering betreft, een 10 op 10 voor ons BBQ-team en zeker niet te vergeten, Klaas met zijn overheerlijke ijscrème... Echt, bedankt allemaal And, see ya next year!!!!! :wink: :tongue: :biggrin: |
hey ben ook eindelijk thuis geraakt, ben een beetje blijven plakken (bij vwpolo89) en we hebbe same de foto´tjes etc online gezet ;)
Aan allen die der nie geweest hebbe, jammer veel gemist. Aan zij die er wel ware super sfeertje :cool: Ik wil ook nog ff de organisatie felecitere en dan tege iedereen zegge dak hoop da we volgend jaar een minstens evengoede retro mania kunne beleven :biggrin: :wink: |
pffff nou... wij zijn ook net terug.. beetje verdwaalt in antwerpen.. altijd leuk :redface:
was `n supermeeting, supermooi weer en zoals gewoonlijk weer `n aantal bekenden :) kortom een mooi daggie :D laters..... rene |
Quote:
goed zo rené! 2 keer verdwalen op 1 dag!de heenreis en de terugreis! ik zou maar eerst een tomtom kopen ipv een 16 klepper! :wink: |
ow, was retro mania afgelopen dagen.....
|
hey,
die Jetta hebben we nog gespot maandag middag... we zagen je rijden (jan_gti_16V en ik) toen we bij Melchior 2 schroefpoten op waren wezen halen... je viel wel eeen soort van op met je fiets op het dak whahaha... mooie wagen :D and me jetta (met mn pa drin :D ) derest komt zo[/QUOTE] |
@ keverpech, Nice pic's !!!!!!
Leuk dat we jullie nog even gezien hebben. VA....................pic's............... |
Quote:
eej ouwe, was jij er ook al :eek: damn... wist ik niet, heb ook je auto niet gezien trouwens.. en rene, waarom kom je zo laat? hoorde van golf1 dat je er pas was toen ik net wegging :S |
Quote:
Wel wakker blijven, dit is de 2e keer al van de jaar. :D |
zo, dan :eek: wat een geweldige vuurdoop was dat :D
langs deze weg dan nog even iedereen bedankt!!, bedankt voor het eten van mijn ijsjes, de hulp en voor deze gezellige dag!! erg gaaf om in een collone er heen te gaan en daar te staan, helaas zelf heel weinig gezien van de meeting en de mooie auto's, maar met de vele foto's hier kan ik toch zien wat er allemaal heeft rondgereden :) gaaf hoor, en ik geloof dat ik weer een paar meetings erbij heb voor mijn Tour dit jaar met de ijsbus :D |
de ijsbus was cool !!!
|
Quote:
Zonde dat we niet gegaan zijn had best een ijsje gelust.... :D Hopen dat Vw Mania in augustus net zo slaagt :rolleyes: |
Hey jongens het is al veel gezegd maar het was gewoon super!! Goede sfeer betaalbare catering en vooral veel gave mooie wagens!!
Hierbij een link naar wat foto's: http://home.wanadoo.nl/rvandenbos/RetroVWMANIA/ Groeten, Ronald. |
heb weer heel wat gemist zie ik al...maar heb de Type rat wel weer rijdend gekregen vant weekend...dus we kunnen weer!!!
greetz..Vic.. |
@ Klaas. Nice bus. De ijsjes waren goed. Vonden zowel mijn dochter als ik. gekleurde bolletjes met M&M's.
|
All times are GMT +1. The time now is 21:47. |