Mijn busje speelt ook mee in een tv spotje in Belgiƫ. De komende weken te bekijken op MTV in Belgiƫ.
We hebben deze filmpjes gedraaid met onze punkrockband THE DONUTS voor een Belgische organisatie voor muzikanten. Hier kan je het ook al eens bekijken: Filmpje met mijn busje Ik ben degene die aan de voorkant zit te sleuren... Momenteel draait dit op MTV: Filmpje zonder mijn busje (maar toch wel lache vind k) Ik ben hier degene met de witte T shirt en dito boxer... :o Aircooled greetz, Humby |
wel tof om je eigen bus dan in een filmpje te zien humby :)
|
kheb gister nog een film gezien PODIUM was op een of ander buitenlandse zender en die kerel lag me daar te krikken met een mooie vrouw in een rood T2 campertje ze die hele bus is een miuut te zien ofzo en die gaat me toch heen en weer wel heel grappig gemaakt volgens mij is dit die film :
http://www.imdb.com/title/tt0354836/ |
|
Heb deze week een niet legale copie van "Lords of Dogtown" gezien. En net als in de documentaire veel vw's; kevers, t2a :D en stacy peralta rijdt in een type 3 rond! Als je van surfen, sk8boarden en vw's is dit wel een aanrader! ;)
|
Quote:
Behalve als je de documentaire hebt gezien! |
Gister zat er een T1 en een T2 in Hunter (geen gezeur, vind ik een topserie!)
(vorige week BTW een golf 1 GTI...) |
Vond je de film niet zo goed vwcrewcab? Ik vond het wel oke. Er kloppen een paar dingetjes volgens mij niet maar toch. Het geeft -denk ik- de jaren '70 sfeer wel goed weer.
|
Quote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de film nog niet gezien heb, maar een aantal van m'n maten wel, en die zeggen allemaal dat de film de documentaire (dog town & z-boys) niet kan evenaren! Kan me er wel iets bij voorstellen. Maar wie weet valt de film wel mee :rolleyes: |
snelle reaktie. Woon jij ook op het Volksforum???
|
Quote:
Dat niet helemaal, maar ik heb heel weinig school :rolleyes: en kan niet aan m'n bus werken want heb m'n vinger gebroken :mad: |
Quote:
heb ik ook gezien in hunter idd,een witte spijl en blauwe t2. btw blijft een leuke onder het eten serie :D |
Quote:
is die docu dan nog ergens op het web te vinden :confused: |
zat van de week naar een docu over de spacerace op de bbc te kijken. hebben ze wat shots van de 1000en mensen die naar de lancering zijn komen kijken. eerst wat beelden die vanuit het publiek zelf zijn gemaakt en toen een shot vanuit een helicopter. ze volgens over een stukje grond met zo'n 50 auto's en 98% was luchtgekoelde VW bus!!!
|
hoi hoi
ik heb al een hele tijd geleden de documentaire riding giants gezien. Gemaakt door Stacy Peralta. Hij heeft ook de documentaire gemaakt Dogtown and Z-Boys, een documentaire in plaats van een film (Lords of Dogtown). buiten dat dit een pracht van een docu is, zitten er heel veel VWtjes in. :D kijk hier ff voor de trailer. trailer Riding Giants Gr. michiel. |
Riding Giants is ook superrrrr :rock: Iets te hoge golven voor mij...
|
Quote:
jah man die gasten surfen op golven van 6 verdiepingen hoog.....echt niet normaal Gr. michiel |
Zoiets :D :eek: :cool:
|
Komt in de buurt. Dit is Tehupoo/Tahiti geloof ik. Tik maar eens Jaws + Maui of Mavericks in op Google..... Helaas geen vw's te zien op die foto's (beetje on-topic blijven)
|
Ging ook ff niet om een VW, maar om een sicke golf!
Ff een post off-topic moet kunnen. |
All times are GMT +1. The time now is 15:42. |