Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Ideeen en opmerkingen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Wie wil een forum meeting? (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=10186)

Sponze® 03-05-2005 19:33

ik wil n forum meeting :p

berendd 03-05-2005 21:17

ik ben voor..

Gert 05-05-2005 19:48

En Keesje .. al wat verzonnen waar en wanneer ?

Keesje 05-05-2005 20:19

Quote:
Originally Posted by Gert
En Keesje .. al wat verzonnen waar en wanneer ?

No dear, ik wacht nog op een reactie van de bazen van het forum :wink: :rolleyes: . Ik kijk eerts naar het animo en zo als je ziet komt er best wel een cluppie. Daarnaast heb ik geen ervaring met het organiseren van meetings, maar ik denk dat ik wel kan putten uit de ervaringen van leden alhier :rolleyes:

René 05-05-2005 20:24

Quote:
Originally Posted by Keesje
No dear, ik wacht nog op een reactie van de bazen van het forum :wink: :rolleyes: . Ik kijk eerts naar het animo en zo als je ziet komt er best wel een cluppie. Daarnaast heb ik geen ervaring met het organiseren van meetings, maar ik denk dat ik wel kan putten uit de ervaringen van leden alhier :rolleyes:

ey keessie..
`t is niet moeilijk om `n meeting te oraniseren hoor :)
heb de type 1 meeting toen samen met hajee en chrisjuh georganiseerd..

zorg gewoon dat je `n plek hebt waar genoeg ruimte is om auto`s te stallen....die goed bereikbaar is.. centraal ligt.... waar je toestemming hebt om te staan... en maak van tevoren wat reclame en zet daar de regeltjes bij..

that`s it :)
hoop snel te horen waar en wanneer :p

Gert 05-05-2005 20:37

Quote:
Originally Posted by Keesje

Zoals je weet vinden wij als "eigenaren" van Volksforum een meeting door ons georganiseerd wel leuk maar niet nodig : er zijn al genoeg goede meetings .

Een meet and greet op een grote parkeerplaats is niet verkeerd .
Mag ik een suggestie doen ? Tankstation de Slagmaat bij Utrecht .
Erg groot en erg goed bereikbaar voor iedereen . Zelfs de zuiderburen kunnen dan komen . Route erheen is erg simpel .

Prik wat date .. stuk fo drie op een zondag en maak daar een nieuwe poll van en over .
Wel eerst goed op de meeting agenda gluren : bijna elk weekend in de zomer is er wel wat te doen ergens .

RATFINK 05-05-2005 22:17

Quote:
Originally Posted by volksaddiction
Op elke meeting loopt het halve forum al rond, denk dat een aparte forum meeting niet eens nodig is.........

Precies, gewoon een datum prikken plek uitzoeken, lekker centraal waar zoals Gert zei ook de zuiderburen kunnen komen.
Komen altijd wel mensen, catering hoeft niet is toch altijd een M ofzo in de buurt.

Gewoon eenvoudig houden, is allemaal wel leuk hoor standjes met prulletjes enzo maar je komt toch voor de autos en om met mekaar te lullen en niet voor de halfgare hamburgers en bedrukte T-shirts van K3 :biggrin:

Keesje 06-05-2005 07:34

Quote:
Originally Posted by RATFINK
Precies, gewoon een datum prikken plek uitzoeken, lekker centraal waar zoals Gert zei ook de zuiderburen kunnen komen.
Komen altijd wel mensen, catering hoeft niet is toch altijd een M ofzo in de buurt.

Gewoon eenvoudig houden, is allemaal wel leuk hoor standjes met prulletjes enzo maar je komt toch voor de autos en om met mekaar te lullen en niet voor de halfgare hamburgers en bedrukte T-shirts van K3 :biggrin:

Shiiiittt..... :eek: ik heb net een deal gesloten met K3, incl. optreden en handtekeningen uurtje....bummer :mad: !

RATFINK 06-05-2005 07:41

Oh maar dan heb je zeker geen moeite om een meeting te organiseren :)
Maar over K3, dan neem ik Junior ZEKER mee.
Die moet nu wachten tot oktober voordat K3 weer optreed :biggrin:

Nee ff serieus, gewoon plannen die meeting ik kom op zeker :cool:

René 06-05-2005 07:54

Ik licht Bic Mac nog ff in.... die had ook nog wat K3 spulletjes.... misschien leuk om te ruilen

Gert 06-05-2005 08:44

16 mei kan je een hoop van ons meeten op Retro Mania :D

René 06-05-2005 08:53

klopt! :D

mr menie is there too :D

serge pot 06-05-2005 09:10

maybe

Rico 06-05-2005 09:35

not

serge pot 06-05-2005 09:36

:D ligt er aan

Keesje 07-05-2005 08:39

Quote:
Originally Posted by serge pot
:D ligt er aan

Waaraan??

Waldorf 07-05-2005 12:06

Je wilt een meeting, maar ze niet zelf organiseren. Waarom niet gewoon naar een meeting gaan. Er zijn er nu genoeg. 29mei bij jou in de buurt. En de ACN is er ook nog.
Een meeting georganiseerd door Volksforum komt er voorlopig niet.

Pedaalemmer 07-05-2005 12:25

wrom niet?

Marco 07-05-2005 18:57

Quote:
Originally Posted by Gert
16 mei kan je een hoop van ons meeten op Retro Mania :D

Precies, komt allen 16 mei naar Retromania, en huppakee alles geregeld

vwleusden 08-05-2005 17:49

Quote:
Originally Posted by ForumFreak
mmm leusden...is toch een saai dorp

doe dan veenendaal :P

pas op he ;) :biggrin:

All times are GMT +1. The time now is 15:52.