Gave mk2. Ik snap precies wat je bedoelt. Ik ben zelf een mk2 freak (heb zelf al 6 gehad varierend van 1.6D tot GTI 16v kr) maar rijd nu in een Toledo TDI. Als er een mk2 voorbij rijdt moet ik altijd omkijken. Ik voeg me bij de rest toe...coole kleur :thumbup:
|
Furb ook hier!
En ik heb dezelfde 'mkII' tic: heb dan nu, weliswaar voor mijn vriendin, weer een mkII gekocht. Een heliosblauwe 1.3 MH (inderdaad, precies zoals ik eerder had). Mooie GTI heb je! En dat logo achter is heel bijzonder; opvallend klein! |
Tof ding!
|
Misha heeft wat goede foto's gemaakt van de auto. Mooi met de nieuwe wielen, 17" 3 delige BBS Steinmetz. Voor de rest, zie www.dubclub-online.nl en de Flickr van Misha.
|
Vind 't een dikke wagen, ook zeer mooie wielen! :thumbup:
|
velgen komen me bekend voor!
hebben eerst op een passat gezeten volgens mij ;) staat hem goed |
dikke kar, dikke foto's! :thumbup:
|
Zeer mooie auto, dikke wielen....maar ik vind persoonlijk 16'' max qua grootte voor een mk2 :thumbup:
|
Echt een dik ding :thumbup:
|
ziet er weer goed uit fred!
|
Skon ding idd! Velgen doen hem goed!
|
Was mooi op Vag Fest! Leuke foto Ronnie!
|
golfje ziet er erg netjes uit :thumbup:
ik heb hem in dezelfde kleur woon toevallig ook in oss. ik las dat je hem origineel ging maken, zet je er dan ook andere achterlichten in, donker-rood, van een gti of is dat bij deze oude types nog niet origineel? want bij mij zijn er ook een keer andere ingezet. |
Mooi ding!
|
Ja leuke wagen ja. En die Furb is ook een goeie gast.
|
dikke golf 2 man (y)
|
All times are GMT +1. The time now is 14:59. |