Erg mooie kleur, heel erg benieuwd hoe dat er straks uit gaat zien.
|
Dacht Justin Bieber...........
Maar gelukkig wat anders. :D |
Looking good :D
|
Keurig Gerben, gaat helemaal goed komen !
|
Ziet er goed uit Gerben mooi kleurtje :D
|
Mooie kleur .
|
Mooi kleurtje inderdaad! En het interieur die ik van je heb overgenomen staat goed in mijn golfje!
|
vakantie,dus lekker hobbyen aan de Bieber,begint goed op te schieten....... |
ziet er goed uit :cool:
|
Netjes weer!
Geen idee wat je van plan bent met de (brede?) achterlichten maar Ik zou deze lekker zitten laten. Smoelt goed icm de kleur zo. |
Quote:
x2 :thumbup: |
die heb ik er ook speciaal voor aangeschaft,en het resultaat vind ik top!
|
mooi gerben
mooi kontje zo :thumbup: :) |
|
Cool ding zo!
|
wat voor interieur past daar in? van een cabrio of normale 3 deurs?
wel mooi dat rode stof! |
Mooie update's Gerben, het ziet er allemaal gelikt uit.
Ik had het nog niet eerder gezien een cabrio met brede achterlichten. Wel zo'n bieber of hoe noem je dat maar niet een normale. Moet zeggen vind het niet misstaan, maar had zelf dan de helemaal rode achterlichten eens geprobeerd. Maar ja dat had ik gedaan :D zag als staan dat je deze speciaal had aangeschaft. |
Dit is een Bieber
|
Quote:
gewoon 3drs,het is nl gewoon een 3drs met afgezaagd dak ;) |
kleurencombi is super. normaal zijn Biebers altijd in de pastel kleurtjes van de bouwperiode. Moderne kleur in combi met rood interieur is TOP (zeker zonder hoofdsteunen)
|
Hele mooie kleuren combi inderdaad :thumbup:
|
ivm tijdgebrek mag de bieber evt weg.hij rijdt wel maar heeft nog wat aandacht nodig.leuk projectje voor de winter dacht ik zo,volgend jaar toeren in een super zeldzame cabriolet.pm bij interesse,inruil van vriendin,auto,motor of caravan mogelijk.
|
Ziet er goed uit molle
|
Nice, vervolg :thumbup:
|
jammer dat de photobucket niet meer in is..
maar heb hem op smoelenboek al voorbij zien komen tof dat er leven in komt word een gave racert :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 21:40. |