kan wel even duren voor je die weer terug hebt,s mooi kut....
oliekoeler vind ik trouwens wat minder geslaagd. |
Oeii :eek: Dat is dikke pech. Auto dus niet kwijt???
Gaat je weer klauwen met geld kosten. |
Ze zijn de laatste tijd zeer actief in die hoek met de lazergun :rolleyes: ze hebben mij daar laatst ook al gepakt, ik had nog mazzel met 47 te hard.
Sterkte er mee ;) |
Haha, hier in de polder en in Overijssel word ook altijd veel te hard gereden. Heb je mooi pech mee zeg!
|
:screwy: Maar verder reed hij wel lekker neem ik aan... :screwy:
Een echt wegmisbruiker moment. Hoop voor je dat het niet te lang gaat duren, en kosten. Gr Ronnie |
z'n politie op een cross brommer zeker
die heeft mij laast ook te pakken gahad ...niks beters te doen zeker beetje buiten dokkum gaan lazeren in de nacht beetje triest @ Liewe sins waneer draag jij een.... Wyt petsje en zit jij ....een bytsje dombryk efter it stjoer wyt petsje = wit petje bytsje dombryk efter it stjoer = beetje domkijkent hangend achter het stuur lees reacties op waldnet..... |
Een echte Golf rijder! Zo hoort het ;)
Erg klote, maar het kan gebeuren. Alhoewel niemand een pliesie om 1:30 verwacht met een lasergun :redface: |
Om 1:30 met een lasergun? Mocht ie niet op z`n vrouw?
Maar mooi klote voor je....ben vandaag ook geflitst met +/- 40 te hard en daar baalde ik van... maar dat van jou is nog ff een graadje erger.... Succes... hoop dat je je rijbewijs snel weer terug hebt |
Wel een hele beste snelheid gehaald :thumbup:
|
Succes Lieuwe!
|
Dat is mooi ruk , Lieuwe .
Die motormuis doet anders niks in onze omstreken. Hij heeft waarschijlijk nog geen strepen , en doet op deze manier zijn uiterste best om ze te halen. Hij had mij laatst ook bijna te pakken op de rondweg van Dokkum. Gelukkig voor mij reed er zo`n brave borst voor mij met 65 op een 80 km weg en zag ik de rat net op tijd staan. Hij heeft ook al eens bij mij voor huis gestaan te flink doen :mad: Maar toen ze een paar weken terug hier in het dorp tig auto`s gemolesteerd hebben , en putdeksels uit de straat getrokken hebben , en tig tuinen vernield ,een paar weekenden achter elkaar , zijn ze in geen velden of wegen te bekennen. Dan wordt er gezegd ; de verzekering betaald de schade wel , wij kunnen er verder niets aan doen. Het liefst zou ik die vandalen eens flink nakijken , maar dan zit je zelf drie dagen op het bureau , en die lui gaan lekker verder. Ze hebben het thuis ook al zo moeilijk , die jeugd . Ze moeten ook een uitlaatklep hebben :screwy: :screwy: :screwy: Ze weten ongeveer wel wie het zijn , maar durven en willen er niets aan doen. En als jij een keer midden in de nacht een keer flink uit de band springt , waar niemand last van heeft ,wordt je direct voor alles en nog wat uitgemaakt . Als ik dat zo lees heb je nog net niet iemand vermoord , maar het scheelt niet veel. ;) Wat hebben wij toch een lekkere politie/rechtspraak. :mad: :screwy: We moeten dus maar even goed uitkijken de komende tijd. :( Succes toegewenst ! |
zo da's flink balen :( !
gr. Martijn |
Vind het ook idioot dat iemand daar om die tijd langs een bijna verlaten weg staat te laseren. Toen ik aangehouden was @ winkelcentrum in Damwoude kwam er binnen een minuut nog een Astra aan die met een rotgang bij de stoep op reed. Blijkbaar hadden ze veel haast om een paar dikke boetes uit te schrijven. Kan er nog een hoop woorden aan vuil maken, maar daar schiet ik niet zoveel mee op :)
Quote:
Vooroordelen zijn dat Alberto. Een petje op en scheef achter het stuur is wel het laatste wat ik doe ;) |
Klote Lieuwe. Politie doet haar werk weer goed zo te zien. Is ook wel erg riskant, en volksangst numero uno, racende Golfjes midden in de nacht op een verlaten dijk.
Nu maar hopen dat je je rijbewijs snel terug krijgt, kun je je rondetijden gaan verbeteren. :D Quote:
Dat vind ik nog wel de slimste opmerking er tussen. Als iedereen zich nou eens braaf aan de wet zou houden, kon de politie zich tenminste met de criminaliteit bezig houden. :screwy: |
Quote:
zo dom he die reacties van die ww ers die elke dag daar wat op zitten te posten :screwy: |
Quote:
Idd Alberto , ik erger me daar ook aan , laat je klauwen maar eens wapperen ipv op de hoek in het dorp staan te "krinkje spuien", onze wereldverbeteraars. |
Maar om eigenlijk even tot de kern van het verhaal door te dringen, je zat nog niet aan je top of wel?
Ik heb harder gereden met mijn KR in Duitsland namelijk... ;) |
Quote:
Als iedereen zich aan de wet houdt heb je geen criminaliteit ;) Dus zou je de politie op kunnen doeken :D |
Duh... :rolleyes:
Ik hoop dat Broodbak daar eerder al op doelde, anders daalt ie behoorlijk in mijn aanzien :D |
tsja, ik kan wel zeggen 'dom, eigen schuld', maar heb laatst midden in de nacht ook 200 getopt met de diesel, dus het had mij net zo goed kunnen gebeuren. Gewoon dikke pech! Aan de andere trap je zelf het pedaal zo diep in (en 197 is ook niet Ã*ets te hard), dus geen verwijten maken aan die blauwe en gewoon betalen. zo simpel is het toch?
maar het blijft balen,... dat dan weer wel :D |
All times are GMT +1. The time now is 09:17. |