Quote:
jaa klopt, volgende maand ga ik er aan beginnen. maak misschien ook wel een topic aan! |
Goed bezig daar.
Heb je tijd om mijn MK1 ook aan te pakken? :D |
:-)
|
volgens mij hoort hier een update? staat deze niet op 3.2 op kenteken zins vandaag?:D
|
Volgens mij ook !
|
Hahaha ja dat klopt. ik zal morge ff wat pics hier dumpen met wat tekst.
|
zo ff weer het stof er af blazen ;-] laatste weken de laatste kleine dingetjes gedaan die nodig waren voor het omkeuren bij de rdw. hij is uiteraard nog niet helemaal af, wat een project eigelijk nooit is ;-]
voor 2 weken terug ff online een afspraak gemaakt en 1 dags kenteken aangevraagd, bij de rdw. gister middag was het zo ver!!! hier staat hij binnen bij het rdw station. met dit als resultaat:giggle: :rock: 3.2 v6 op kenteken!! ze vonden hem erg netjes en de boel was goed voor elkaar. nu nog ff wachten op kenteken dan afmelden voor apk, dan kunnen we weer rijden na ruim 2 jaar in de loods te hebben gestaan. als hij helemaal af is zal ik hier een mooie foto reportage, neer zetten. mijn maatje is namelijk fotograaf. |
Gefeliciteerd met dit mooie resultaat!
Gr. Cees |
Mooi hoor, gefeliciteerd!!
|
Netjes hoor. Gefeliciteerd!
|
Ik heb het gebak gemist vandaag stefan! Haha.
Nu hebben we weer tijd voor me passat. Daarna maar weer eens een ander project opzoeken. |
Super! Bommetje :thumbup:
|
Gefeliciteerd Stefan het werd tijd ;)
|
Bedankt allemaal ben er ook zeer blij mee. Dat het allemaal gelukt is , en dat alle moeite niet voor niks geweest. Hoe staat het met jou project dan branko?
|
echt top :thumbup:
|
Wat een strak ding! Heel erg netjes gebouwd.
En gefeliciteerd met het kenteken, veel veilige km's gewenst! |
nog ff 2 pics voor de foto liefhebbers :D |
Erg netjes geworden Stefan!
|
Netjes! Waar kan je zo`n groot luchtfilter kopen??
|
het filter is van k&n. heb ik ooit is bij een k&n stand gekocht voor 50 euri, op vw fest.
|
All times are GMT +1. The time now is 23:34. |