Je motorruimte is wel erg proper! Tevens 1000ste reply, proficiat!
|
Ik ben heel benieuwd naar de opbouw van de bieber :thumbup:
|
Mooi man, ik ben ook erg benieuwd! :cool:
|
josti bieber :tongue:
|
goed nieuws gerben mooi dat je het spul hebt gevonden.
|
hier nog nieuws :rolleyes:
|
Quote:
ik denk niet dat hier nog veel gepost gaat worden. |
Zal die zo veel aan het barbecuen zijn ;) :D
|
Ben er ook bang voor inderdaad
|
Erg jammer....
|
Ik vind dit forum ook erg leuk, maar als m'n bbq brand en de ribs erop liggen kunnen jullie ook allemaal omvallen hoor...:D
|
Quote:
vertel :confused: |
Die Grille is wel gaaf geworden trouwens !!! :)
|
Quote:
Is idd stil what's up het regent toch :D |
Bieber afgeleverd bij de spuiter;
En rijd inmiddels dagelijks een T4,de audi ligt op de bult. |
Nice! Maar een 1.9D Gerben? Acceleratie meetbaar alleen op een kalender? Of heb je het blokje al onder handen gehad? :thumbup:
|
Gerben! Je bent er weer! Ben heel benieuwd naar de bieber!
|
Quote:
is er 1 met bosch-pomp,klein beetje opengedraaid idd,maar hij gaat vlotjes met het verkeer mee.top is 150 op men eigen klok.dat duurt wel even natuurlijk ;) maar almetal ben ik er erg blij mee,hij verbruikt op woonwerk ook maar 1op14. heb hem gekocht als een lel,helemaal laten spuiten,en zo opgebouwd als op de foto's. *nieuw type bumpers *spiegels in kleur *lichtmetalen winterset[voor zomer zoek ik nog wat diks] *sidebars *nieuwe getinte voor en portierruiten[waren diep gekrast] *knippers voor blank en achter rood/smoke verlichting [oem] *voor en achter 6cm verlaagd *setje climairs |
netjes :thumbup: word lekker door geklust dus
hoe staat het er met de racert voor? |
Quote:
die is momenteel helemaal compleet,staat op zen eigen wielen,moet ook gespoten worden dan kan ie worden opgebouwd. |
Ah, al veel werk in zitten dus :thumbup:
|
Quote:
idd,zit best veel werk in.maar kon qua budget 2 dingen doen,of een onverwoestbare T4 netjes maken of een afgerausde T5 rijden met jaarlijks een fortuin aan onderhoudskosten. |
Quote:
ben benieuwd! :cool: |
Quote:
Zo'n T4 maak je netjes en klaar, als je pech hebt met een T5 blijf je bezig... Moet zeggen dat m'n maat met z'n T5 common rail TDI/DSG nog helemaal niks heeft gehad met het ding maar daar staat misschien 30k op nu... |
Ben stiekem ook wel benieuwd naar de keur van de Bieber :D
|
staat op dit moment helemaal strak in de filler.nu de losse delen nog even klaarmaken. |
Kijk dalijk begint het op te schieten en krijg je iets terug voor alle moeite die je erin gestoken hebt :thumbup:
|
Nice! El biebelero :thumbup:
|
Hee topper.. Ziet er goed uit
|
Goed bezig! Stiekem toch een beetje heimwee naar de Bieber als ik hem zo zie staan.
|
Netjes Gerben :thumbup:
|
Goed bezig Gerben word een mooie bieber.
|
Dat begint op te schieten kerel! (Al blijf ik het een lelijk model vinden ;) )
|
Dacht dat je VF geband had Gerben :tongue:
|
Quote:
tja :tongue: de bieber staat er nu zo bij; |
Nice Gerben!!
|
erg fijn kleurtje! :cool:
het turbo blokje uit je mk1 kwam in de bieber toch of? |
Quote:
nee er komt een atmo getuned aee-tje in nu. de kleur zou eerst het mintgroene worden wat er ooit ook opzat maar kon me er toch niet zo in vinden.heb dus tegen de spuiter gezegd dat ik een kleur wilde die tijdloos is en goed samengaat met een bordeauxrood interieur en toen ik vanmiddag ging kijken was ie deze kleur :cool: zit in bepaald licht een groen/blauwe gloed in,erg gaaf. |
Netjes! :thumbup:
tempo er ook aardig in :D |
Netjes! Gaaf kleurtje zo te zien!
|
All times are GMT +1. The time now is 14:40. |