![]() |
Ik vind Borbet a's best ruig onder een Corrado! Zoals hier boven is niet ultiem. Maar zeker niet slecht! 16 inch, 9j rondom, ET 15. Zilver hart, gepolijste rand en wat negatief camber op de voor as. Hmm.. me want. :D
|
Omboren geen optie Dennis??
Of adapters van 5x100 naar 4x100? |
Adapters op Borbet A's zal niet gaan wat betreft de lage ET waardes die een Borbet A heeft. Omboren zou wel kunnen maar dan moet je de oude gaten proppen. En tja, dat omboren is ook redelijk prijzig.
We zullen wel zien. Er zijn meerdere toffe wielen. En zeg nu zelf, zo slecht staan de Carerra's niet. :tongue: ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Hmm, two tone blijft niet mijn ding. Al leent een Corrado zich er wel goed voor.
Quote:
Toevallig gister op Essen bij de Borbet stand wel 5x100 Borbet A's in 9j en 16 inch gezien.. Ze bestaan dus wel. :D |
Kijk aan, ze worden zelfs opnieuw in productie genomen. Moet ik eens even in de gaten houden..
|
Pff, wat een gaaf wiel zit er onder deze 16 klappert. :eek:
![]() |
![]() |
![]() |
Gaaf! Recente foto? Zo ja, dan heb ik wel een idee van wie deze G60 is.
Edit: Is die van Krull zoals ik al dacht. |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Quote:
Klopt, velgen zijn er zaterdag onder gekomen.. Volgende plan is om plaats van het kenteken te cleanen :thumbup: Ligt goed plat, kan niet voluit sturen :screwy: |
Hoezo kan ie niet voluit sturen? Te hoge ET op de voorwielen?
|
Quote:
to lowwww :D |
Hoe dat dan? Ik kon, toen de Corrado op de Corvette's stond, nog gewoon volop insturen en de Corrado lag zeker even laag als de G60. Of zit er verschil in de stuur inrichting van een G60 en VR6?
![]() |
geen idee,
maar er moeten plattere banden omheen had ie het over ;) |
achja, dat ie maar is een project topic opent. :tongue:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Wie heeft deze nu ? |
Die zwarte op de CH's is gaaf!
|
wellicht een repost? en geen foto's wel leuk beeldmateriaal ;)
http://www.youtube.com/watch?v=ZHCj...player_embedded |
Damn die zwarte op de CH's is echt perfect :eek:
|
Bots, tijd voor Parabolen onder mijn Corrado. :tongue:
![]() |
neh...die porsches lijken veel mooier...aan parabolen is niets diks
|
Quote:
ben ik het niet mee eens :tongue: |
Ik heb ze hoogglans verdicht gehad dan staat dat opzeker wel dik onder de Corrado :P
|
Heb ze zelf ook hoogglansverdicht gehad. :D
![]() |
Staat toch goed ? ;)
|
Smaken verschillen...ik vind Parabolen wel netjes lijken...en sjiek, maar niet dik. Die zwarte op BBS CH....dat vind ik dik :)
|
Dan heb ik liever een meer delige velg als die bbs ch want dat vind ik meer een velg voor onder een bmw.
|
Quote:
SCHEISSE vet!! :thumbup: |
Quote:
Ik stem ook voor meerdelig :thumbup: |
Quote:
Porsches staan ruig maar niet sjiek, parabolen staan sjiek maar niet ruig, CH's staan ruig en sjiek. Kortom CH's komen er boven uit. Maar vind maar een CH's in 17 inch en 5x100 en als het even kan 8,5j rondom ofzo. |
Quote:
Hé, achter zit het Audi-naafkapje er niet op... Ziet er wel prachtig uit, zo! :thumbup: haha! Ik had hetzelfde met mijn Vento GT met Parabolen; dat past dus niet! Maar ik heb toen gewoon het vetdekseltje van het wiellager verwijderd; zit toch verder dicht |
Naafkapje paste toen inderdaad niet. Zoude eigenlijk achter nog spacers tussen komen maar zover is het nooit gekomen. Toen was het setje alweer verkocht. :tongue:
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
Mooi ding die paarse :D
|
ch's zijn echt geen pan onder een cor.
imo zijn er maar 2 soorten die sjiek en ruig staan; modernline corvette's |
Quote:
en bbs rs 17 inch :thumbup: |
Quote:
Er zijn meerdere wielen die sjiek en ruig staan onder een C. Het ligt gewoon aan de stance van de wagen, die kan het plaatje maken of breken :rolleyes: |
All times are GMT +1. The time now is 17:36. |