Ah okeej...en bij deze setup vervalt dus de huidige lastafhankelijke regelaar zeg maar....moet ik ook maar hebben dan :)
|
Quote:
Klinkt erg leuk als toekomst plannetje :D Is het een beetje makkelijk in te bouwen en tot hoeveel kan je remdruk instellen? Net zoveel als de voorremmen tot helemaal niet, hoe moet ik me dat voorstellen? |
Wel vrij makkelijk te doen ja. Wat leiding, apparaatje om kraagjes te maken en wat nippels.
Zou het zo instellen dat je bij heel hard remmen de achterkant net niet blokkeert. Quote:
Correct. Waardeloos systeem is dat. |
Stimmt! Bedankt voor je antwoord:)
|
De Golf maakte de laatste tijd wat meer geluid dan normaal.
Hoe zou dat toch komen :rolleyes: Volgens mij is het spruitstuk veels te heet geworden door de isolatietape. Zoals te zien op de foto is het bijna wit van binnen. Uitlaat is meestal zwart van binnen. Spruitstuk is gelast en weer gemonteerd en doet zijn werk weer prima :) |
Zo, die is wel erg stuk. Lijkt me sterk dat dat door die tape komt. Hij is wel onder een las gescheurt.
Spruitstuk wit van binnen..... Staat je benzine/lucht verhouding wel goed.??? |
Is dat te regelen met dat kleine imbus schroefje tussen de verdeler en luchtweger ?
Aan de kleur te zien is het mengsel idd behoorlijk arm :) |
heb je er wel een flexiebel stuk tussen?
|
Flexibel stuk kan maar hoeft er niet tussen. Ik neem aan dat Lieuwe goede motorsteunen heeft.
@Lieuwe, Even de co meter in de staart drukken en kijken waar hij op staat. Niet zomaar aan die imbus draaien. |
Klopt en er dan achter komen dat ie met het rijden toch wel een wat hoger co gehalte verwacht je had er ook andere nokken in zitten toch? Een co meter monteren via de lambda en gewoon gaan rijden is dan de beste oplossing en afstellen. Kan wel via de andere manier hoor daar niet van maar of het dan ook nauwkeurig is????
|
En dan tijdens het rijden hoger zetten en dan met stationair verzuipt ie weer in de benzine zeker?????
OP een vermogensbank kun je hem ook perfect afstellen. :) |
Is niet zo gek hoor dat spruitstuk. Vriend van me had dat ook met die tape, gevolg was scheuren zelfs in de lengterichting van de pijp.
|
de meest waarschijnlijke oorzaak is dat hij te arm loopt waardoor de EGT te hoog is,die tape houdt de warmte nog meer vast.....voila!
|
Vandaag even een verse apk gehaald voor de Golf.
Kan er weer 14 maanden tegen aan :D |
:thumbup:
|
De oude racimex oliekoeler had zijn beste tijd gehad.
Nieuwe van Mocal gekocht en gekozen voor een andere plaatsing: German Tuning Style ! Ik vind het wel geslaagd :) |
Nice.
Jammer dat de helft van de koeler maar wordt benut. Kentekenplaat perforeren ?? ;) |
hmm andere plaats van de oliecooler graag!.....beetje geknutsel zo..
|
De Golf1 blaasde weer goed met de frisse oliekoeler voorop, helaas kan ik er de komende weken/maanden niet zoveel van genieten.
http://www.leeuwardercourant.nl/nie...p_Lauwersseewei http://www.waldnet.nl/wn/nieuws/258...km_te_snel.html Oeps :rolleyes: Serieus de 2e keer dat ik zo snel met die auto reed. Samen met een vriend de topsnelheid aan het testen op de GPS. Echt het meest slechte moment dat ik gepakt heb kunnen worden OOIT ! Verwacht om 1:30 `s nachts ook geen motoragent met een lasergun op een verlaten weg. Wel behoorlijk balen, maar ik doe er nu niet zoveel meer aan. Hopen dat ik nog een goed woordje kan doen bij de rechter. Snel die boete betalen en hopen dat ik binnen niet al te lange tijd mijn rijbewijs weer terug heb. Dat wordt de eerstkomende tijd lekker fietsen naar het werk :D |
oei... dat is minder. Ik hoop dat je je rijbewijs niet te lang kwijt bent. 100km/h te snel is niet mals.
Ik kwam afgelopen donderdagavond ook in fuik terecht, met het mooie weer controleren ze op snelheid en alcohol.... Volgende keer om 5 uur je wekker zetten en 's ochtends gaan blazen. |
All times are GMT +1. The time now is 12:45. |