Quote:
Dankje Erik.. :thumbup: |
Ziet toch stukken beter uit :thumbup: Ben benieuwd hoe dat gaat remmen...
|
Quote:
Ik zal je eerlijk zeggen, ik ook...ik ben ook benieuwd. Gr Ronnie |
Zo mijn velgen incl de kan ik waarschijnlijk ook morgen halen.
En hier de link van Tyrestretch, waar nu mijn velgen ook op staan. http://www.tyrestretch.com/8_165_45_R15/ Gr Ronnie |
Morgen staat op de planning, of de motor-ruimte of de versnellingsbak.
Dus nog genoeg te doen.. Gr Ronnie |
Ziet er weer allemaal netjes uit :thumbup: Heeft die auto zo lang gestaan? dat de schijven er zo uit zien :tongue:
Komt er ook filmmateriaal van de eerste start? :rolleyes: |
Quote:
Hahaha ja staat nu bijna 3maanden op de bokjes, zonder voorwielen erop, dus dan krijg je die roestvorming toch al snel. En ja je weet het ik bespaar nergens op..alleen het beste is goed genoeg hahahah..(alleen cheapy bandjes maar ja dat komt door de maat.) En ja ik probeer als ik er aan denk iets te filmen, maar kan niets beloven. Gr Ronnie |
zjin die grijze of die rode van jou??
wel een lomperik die ze erop heb gelegt want het gele puntje staat nog niet eens in de buurt van het ventiel (zo moet er dus onnodig veel lood in soms). verder vind ik allebij de wielen er wel dope uitzien zo. |
De BBSjes zijn van mij, ik heb nooit geweten dat het gele puntje bij het ventiel moet komen, Veel lood zat er niet op de velgen, komt in orde..
Gr Ronnie |
:thumbup:
|
Quote:
je kan ook voor potenza`s gaan ;) |
Hahaha ja dat kan maar ik heb nu al 6 banden liggen dus dat gaat hem niet worden..
Gr Ronnie |
Quote:
Dat mag best ook naar deze pagina ge-quote worden. Man Ronnie wat ziet dat er mooi uit!! |
mooi spul idd....
|
Ja inderdaad ik ben er erg tevreden over, en je zou bijna zeggen dat de kwaliteit ervan af straalt, en kan niet wachten tot het onder de wagen hangt en ik het eens kan gebruiken.
Gr Ronnie |
Dat zal de auto wel aardig tot stilstand krijgen die mooie schijfhappers :thumbup:
|
Ik weet even niet meer zeker wat een remcylinder een 8v heeft, maar is het misschien verstandig om ook direct te upgraden naar een g60 remcylinder van een grotere diameter? dit in combinatie met je schijven, blokken en eventueel nog rvs gevlochten leidingen, dan heb je een remsysteem wat je niet meer herkend tov je oude!
|
Vandaag flink gesleuteld, ik was begonnen aan het schoon maken van de motorruimte, toen ik daar mee klaar was ben ik begonnen met de slang van de stuurbekrachtiging te vervangen, maar aangzien dat niet lukte heb ik maar de complete stuurinrichting vervangen voor eentje zonder stuurbekrachtiging.
Wat een werk was me dat, maar alles zit op z'n plaats en werkt naar behoren. Nu ben ik bij Eddyvwone en gaan we als het goed is de velgen straks ophalen, en ook nog weg brengen naar Mark voor de bandjes te monteren zodat ze deze week ergens klaar zullen zijn. Foto's van het werk komen vanavond nog wel ergens. Gr Ronnie |
Quote:
Ben benieuwd naar de wielkes :) |
Hahaha, kun je lachuh ik ook ik hoop dat nu alles goed is gegaan.
Gr Ronnie. |
Hier een fototje van hoe ik hem heb gekocht :shake:
En toen ik hem onder handen had genomen: Ben benieuwd hoe hij er straks bij staat :thumbup: |
Ah, de motor zit er nog niet in dus?
Je weet het hè, als je het deze week ergens gaat doen, behalve in 't weekend, kom ik wel effe helpen. En toch die stuurbekrachtiging er uit gehaald, goed zo! :thumbup: |
Quote:
Ronnie kon sowiezo niet met stuurbekrachtiging omgaan. Toen hij de wagen net had opgehaald bij mij had hij al bijna een bocht afgesneden :tongue: |
Quote:
haha,als je het niet gewend bent is het niks idd.... |
Quote:
Ik vind het zelf ook helemaal niks. Net in dat noodweer met de auto van m'n pa naar huis gereden, met bekrachtiging, maar je hebt totaal geen gevoel voor wat de auto doet. Rukwinden, regenstormen, stuurbekrachtiging (in een oudere auto) en ik gaan niet samen. |
Ja morgen even een nieuwe v-snaar bestellen voor de dynamo en de waterpomp, aangezien die wat ik nu heb dus te lang is.
En morgen even de poelie`s veranderen. En ja stuurbekrachting is fijn maar ja beetje sturen kan geen kwaad. En het klopt wat Nigel zegt in het begin was het echt wennen en had ik last van korte bochtjes,.. En chris, de motor gaat er van het weekend in, dus daar heb jij niets aan.. Trouwens wat was die auto eerst lelijk he Nigel, maar met die BBSjes erop en een beetje lager dat scheelt al veel, dus ook ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat uitzien. Gr Ronnie |
Zo net even de velgen opgehaalt met eddyvwone, en direct weer weg gebracht naar Mark, morgen zullen ze misschien klaar zijn als ze nu eindelijk luchtdicht zijn. Dan kunnen ze hopenlijk na het weekend eens onder de wagen.
Gr Ronnie |
Hier dan nog wat foto`s van hoe het golfje er nu bij staat,.....diep triest nog, maar er komt verandering in..Ik heb namelijk ook vandaag het front eruit gehaald ook het subframe gaat nog weg zo kunnen we het blok er makkelijker in schuiven.
Dat scheelt een hoop tijd. En zo ziet de motorruimte nu uit alleen nu met een stuurhuis zonder bekrachtiging. Gr Ronnie |
Ziet er goed uit :thumbup: De eerste vloeistof zit er al in. Voor de ruiten sproei installatie :) Nu alleen nog KVS en olie :rolleyes: heb je wel vandaag nog beetje geluk gehad met het weer. Want nu is het toch niet meer te doen buiten :eek:
|
Hahaha nee inderdaad ja, het weer was goed maar nu is het hier honde weer..
Ik hoop dat ik vrijdag. zaterdag en zondag ook redelijk weer heb.. Gr Ronnie |
Word je d'r nooit moedeloos van als je de auto zo op straat ziet staan? Hoog, op staal en zonder motor.
|
Hahahaha jawel, daarom gaan we er vaart achter zetten..
Dan komt het allemaal wel goed. Maar dit is echt een hopeloos gezicht. En het is een geluk dat ik weet wat ik in de garage heb liggen, hangen en staan. Dat helpt om toch gewoon stug verder te gaan. Gr Ronnie |
Haha, als je het niet meer ziet zitten. Even ter inspiratie in de garage kijken, en dan kun je er weer makkelijk tegen aan met zon een blok in de garage :D ik vind wel leuk om zon foto's te zien. Dat er ook nog mensen zijn die gewoon buiten sleutelen. De meesten hebben toch een mooie garage. Ik zelf moet namelijk ook alles buiten doen. Lekker aan de frisse lucht :cool:
|
Hahah ja ik heb ook een mooie garage alleen ligt die vol met onderdelen en een motor, en dus past de auto er niet meer in, dus dan ben je een beetje verplicht om buiten te spelen hahaha..
Maar na de bouw gaat het schatje weer netjes in de garage staan, warm en droog. Gr Ronnie |
Motorruimte ziet er al een stuk beter/schoner uit zo.
We zien ons komend weekend... eens kijken of we de wagen aan de praat krijgen :thumbup: |
Kerel ik maak je de velgen morgen klaar vandaag red ik het niet
|
Oke bedankt dan weet ik dat.
Gr Ronnie |
Sow hoeveel hamers heb je wel niet nodig bijhet sleutelen??
|
Quote:
Ik zei toch, in die hele discussie over wat nou wel en niet een torx was, dat we alles maar gewoon hamer zouden noemen. Ronnie heeft dat geloof ik wat te letterlijk opgevat. :D |
Quote:
Kun je niet genoeg van hebben altijd makkelijk, ligt er altijd 1 dicht bij je in de buurt :D Zonder dat je teveel om je heen moet zoeken :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 00:47. |