![]() |
Geen id.. ik heb me nog nooit voor voetbal kunnen interesseren :D
|
![]() ![]() ![]() Korte beschrijving: Gordijn veer (die witte slang :-D) kleinste haakjes/rondjes vd gamma zelftappertjes eerst had ik die haakjes die erbij horen maar die zijn te groot (kwamen tegen de stoel aan)en bovendien niet geschikt voor in ijzer (loshangen krom etc) |
wat ga je toch naar velden
grrrrr jaloers mode on en ziet er ruig uit je gordijnen ook mooi voor bijpassend tafel kleed |
Wel dik he zo'n '65 Deluxe bus :thumbup: ;)
|
:)
Langzamerhand ... |
Heel gaaf hoor!
|
Heeel erg netjes Peter :thumbup:
|
Ziet er echt gaaf uit! Droombus!
|
naais pimp, erg naais!
x |
Ik mis eigenlijk een jukebox :)
|
Mooi hoor. lekker kleurtje ook!
|
sweet
|
Dope shit ;)
|
mooi geworden hoor!
|
super project, :thumbup:
mooi hoor ,ik begin ook al kriebels te krijgen van die luchtgekoelde shit als ik dit zo zie :D gr pieter. |
Zo bus staat bij Henk de hoog,
hij ging er heen omdat de revisie bak kraakte in de 2 en wat gierde, versnellingsbakken kerel dacht dat het aan het lager in de motor lag (waar de prias in zit) Dus vanmorgen die vervangen... zagen we tevens dat drukgroep weer niet recht zat (ring waar druklager tegenaan komt) vervolgens zijn we een uurtje aan het meten/proberen geweest en kwamen we tot de conclusie dat het vliegwiel niet (helemaal) recht meer was Dus ander vliegwiel gepakt (verlicht ) maarja alles ingebouwd heb ik een 12 v 200mm vliegwiel ipv 6 v 200 vliegwiel (dus andere starterkrans) stom niet op gelet.. (ja mn startmotor is 6 v en de rest 12 v ) We gaan nu kijken of we de starterkrans kunnen omzetten effin, bus aangeduwd lopen en toen het schakelen (waar het eigenlijk om ging) getest .. Nobe dat was het niet dus ... Balen als een stekker ... Reviseur gebeld, HE Conjo , kom ding maar weer halen ,.... Dus vervolgens weer motor/bak eruit pfff moedoeloos van Bak komen ze maandag ophalen en gaan ze weer reviseren, ik zei plof er maar meteen een 89 of een 93 tandwiel in voor de 4e versn. hebben we dat ook weer opgelost.. Moet wel zeggen dat ik super blij ben met de hulp van Henk en fons de hoog heb natuurlijk niet zoveel ervaring met die maffe problemen dus dat is een welkome aanvulling. A.s. zaterdag gaan we dr verder mee |
Dat is wel een beetje balen Peter.
Maar goed, het meeste werk heb je natuurlijk al gedaan, dit is meer de afwerking van het "project". |
Ja klopt, maar die bak ... dat is me een bak .. :redface: lomp groot zwaar en veul werk om los te halen
komt wel keer goed :) |
pfff. dat zijn inderdaad niet de leukste klussen.. nou ja...
zal uiteindelijk ook wel goedkomen.. |
hij gaat als een dolle
|
All times are GMT +1. The time now is 15:40. |