Zit het motorblok met de dubbele carbs ernog in?
Gaat deze er dan ook in blijven? |
er zit geen motor bij,zoals hierboven gezegd gaat de turbo-motor uit mijn bruine mk1 hierin.
|
ah okee!
ja dat had ik gelezen dat het motorblok uit de bruine erin ging. mooie plannen! komt helemaal goed |
Zal je dan ook gelijk geen vleugels aan de bieber maken?
Stijgt wat makkelijker op :D Mooi werk weer :thumbup: |
Quote:
:D snel wordt ie zeker. Ben nog steeds onder de indruk, wat een woest vermogen komt er uit dat blok.. :eek: |
Ff niet gezien maar gaat lekker hier, ben benieuwd naar je motor :thumbup:
moet nog wel ff keertje mee rijden! |
Quote:
:lmao: grappig genoeg is de bieber nog zwaarder dan mijn bruine mk1 op kenteken,terwijl de basis exact hetzelfde is.[allebei 1.1 c origineel] er zijn een paar beste balken in gezwaaid om de carosserie recht te houden,ik denk zomaar dat ie rijd als een kart zometeen.er zitten zelfs koni hardheid verstelbare dempers onder als deel van de ombouw.al gaan die er wel onder weg om plaats te maken voor een schroefset. |
Quote:
geen probleem nando,als de koppeling etc aangepakt is gaan we even een blok om. :thumbup: |
Ben blij dat de Bieber goed terecht is gekomen en dat er iemand serieus mee door gaat. Was wel een beetje met een dubbel gevoel dat ik hem gisteren zag vertrekken, maar nu gebeurt er tenminste iets mee. Heb er nu minder moeite mee dan dat ik hem zo maar aan een vreemde zou hebben verkocht. Iig succes ermee gerben!
|
Quote:
thanks mathieu,ik ga mijn best doen :) |
Als ik jou was zou ik heel die kap er niet eens opmaken en gewoon een soort zeil laten maken wat vanaf de stoelen boven de achterbank alles afsluit. Dan heb je heel die raampjes niet nodig.
En daarbij: open is de bieber mooi, maar met de kap dicht ziet hij er beetje raar uit. |
Quote:
daar heb ik ook aan gedacht,maar praktisch gezien niet echt wat.daarbij,het is juist de sjeu dat het een bieber is,als ik wat anders wilde had ik net zo goed bij de bruine het dak af kunnen zagen :D ;) maar mijn zoektocht heeft me naar belgie geleid,waar op dit moment een reserve kapframe en 2 ruitjes klaar liggen voor verzending :) zo makkelijk kan het soms zijn. |
Heb de bieber gezien toen een maatje de rsl wieltjes van jaap heeft overgenomen. Ben zeer benieuwd wat je er van gaat maken!
Leuk en uniek ding :thumbup: |
zoektocht van de raampjes alweer snel afgelopen dus :tongue: :thumbup:
|
ja,het spul is onderweg.valt me giga mee moet ik zeggen.
net even het kapje eropgelegd voor de grap. mis een drager,dus achter hangt ie voor geen meter.zo ziet het er open uit; en dit is een paintshop van waar ik zo'n beetje heen wil. |
Als je zo kijkt moet het toch een verdomt stijf casco zijn ben benieuwd wat nou allemaal verstevig is ten opzichte van een dicht MK1.
Als je hier de delen uit slijpt zo dat hij op de bieber lijkt knikt hij gelijk in het midden van het casco dacht ik zo :D Wel een tof gezicht waar je uiteindelijk naar toe wilt met de bieber :thumbup: |
Toch niet die kleur he?
|
Quote:
er ligt een stalen buizenframe in de carosserie,je ziet op sommige foto's de bovenbalken boven de instap uitsteken.hij is extreem stijf,daarom heb ik net besloten dat ik de bieberophanging [koni rondom] toch maar laat zitten,ik wil toch niet al te laag,en ben bang dat de poly bovenbouw anders teveel op zijn donder krijgt. @ron,ja,wel die kleur.is de kleur waarin ie door bieber is afgeleverd,stukje nostalgie. |
Ok daar kan ik mee inkomen om hem in de originele kleur terug te brengen.(al is het niet mijn smaak)Ik hou wel van nostalgie :thumbup:
Succes met je project |
Quote:
Duidelijk heb het nu ook gezien idd wat weegt een bieber nu tov de cabrio scheelt dit nu nog veel door al deze extra verstevigingen ? |
Quote:
35kilo zwaarder dan een normale golf 1,zelfde uitvoering.cabrio origineel is rond de 1000kg dacht ik?deze is 760kg. |
Oke het voordeel zit hem dan toch echt in het missende dak gedeelte :thumbup: heeft dus de zelfde potentie als de dichte golf :thumbup:
|
Heb het nooit een mooie type Cabrio gevonden, maar goed smaken verschillen. ;)
Daarintegen ben ik wel benieuwd wat ervan gemaakt wordt. :thumbup: |
Toch nog even geholpen met t dakje.. zag er al weer meteen weer wat completer uit.. word een leuk projectje gerben!
|
haha,thanks voor je hulp nog martin ;)
|
er van uit dat de deeltjes die je gekocht hebt van deze komen..
http://nl.kapaza.be/west-vlaanderen...io-67565402.htm zoniet heb je nog meer keuze |
klopt fabian,daar komen de delen af.meer keus is er trouwens niet echt volgens mij,heb er al heel wat zoekuurtjes opzitten.
|
stapel motordelen voor de vr6 word al groter,zal weer wat foto's plaatsen als ik het blok op ga bouwen.heb voor mezelf ook even wat speciaal gereedschap gekocht,een nokkenastiming-tool en een bus om de zuigers in een VR blok te zetten.
|
Wordt wel wat hoor! :thumbup:
En ook nog eens gigantisch zeldzaam zo'n Bieber! :cool: |
koppeling/drukgroep/vliegwiel/lambdasonde vervangen,en de olie ververst. heb er splinternieuwe bougies ingedraaid [bosch super plus] maar daar loopt ie als een krant op,en ze slaan meteen door.maar weer terug naar ngk iridium...... |
goed nieuws gerben.;)
|
Quote:
nou niet helemaal,ik heb door het bougieprobleem nog niet kunnen testen of de koppeling het houdt.....en heb trouwens weer een auto bijgekocht.Seat Cordoba sport van 2000.had er nog niet genoeg..... :D |
en de seat is weer de deur uit,vond het niet echt wat...... :d blijf lekker met de audi doorsturen.
|
Quote:
Binnen 4 dagen :D |
Moeten we toch winst hebben gemaakt :D
|
Quote:
:thumbup: goed nieuws dus. ;) |
Quote:
Mooie gast ben jij hahaha :thumbup: |
allemaal veel te nieuw,en men jongste broertje liep er op te geilen,dus ja toe maar.
|
Quote:
daar gaat de winst dus :tongue: |
de mk1 is net apk-gekeurd en verzekerd,hoop er zondag mee in drachten te zijn.
|
All times are GMT +1. The time now is 11:05. |